Kjell H
    kr 2 026
3.3 km fra Vestlia Resort
Se flere hoteller i Geilo
Anmeldt 15. mai 2023

Et nydelig fjellhotell sentralt og med tilgang til andre alpin resorter. Et utrolig flott hotell sentralt i Geilo. Ski-in/ ski-ut. Mange muligheter selv på sommeren. Passer godt for barnefamilier, venner på tur eller par.

Dato for oppholdet: mai 2023
Takk, Geir E
Anmeldt 30. april 2023

Skulle spise lunch i baren. Mottakelsen var mildt sagt kjølig, det kom etterhvert en ansatt og spurte «hva vil dere»?
Han hadde sett vi sto der, valgte å overse oss og heller støvsuge.
Vi følte oss ikke velkommen i det hele tatt.
Vi valgte å dra på Sofias Bardøla istedenfor, noe som alltid er en trivelig opplevelse

Dato for oppholdet: april 2023
Takk, 836marif
Anmeldt 4. mars 2023 via mobile enheter

Koselige rom med gode senger.
Sist jeg var på vestlia var puta ganske dårlig, under dette oppholdet var puta helt nydelig og det ble 5 gode netter på vestlia.
Renholdet var veldig bra.
I eventyrbadet var det masse badeglade familier og barn, men for oss som reiste alene var en time i eventyrbadet et etterlengtet tanke. Kanskje ha en time på kvelden for voksne kan nye eventyrbadet alene(?). En time er mer enn nok i eventyrbadet. Jeg prøvde SPA avdelingen, behagelig atmosfære og hyggelige ansatte. Minusen var at boblebadet var akkurat litt for kaldt til å hygge seg der lenge.
Maten er varierende.
Første dagen fikk jeg tartar, tartar er veldig godt når man får det riktig - her var det rundt 150gram fast tartar, noe som ble for bøst. Det var en forrett, så denne kunne blitt halvert og kuttet i små biter med de deilige tilsetningene dere har.
Ellers er maten veldig bra.
Spansk buffetaften skuffet da det var mye sjømat og mange tomme «bakker» med mat.
Scorer bra på frokosten da denne er helt prima!
Gode drinker av en høy halvmørk og svært hyggelig mann i baren - han fikser det du måtte ønske!

Dato for oppholdet: mars 2023
Takk, trydolen
Anmeldt 15. desember 2022

Etter å ha bodd på ulike hoteller, så var det veldig bra endelig komme til et HOTELL som setter pris på sine gjester.
Er ikke sikker på om jeg kan sette fingeren på noe negativt. Om jeg er VELDIG pirkete, så var det ingen badematte på badet.
Og om DET skulle gjøre at du ikke velger dette hotellet på Geilo, så ikke dra hit.

Dato for oppholdet: september 2022
Takk, Olav J
Anmeldt 11. november 2022 via mobile enheter

Jeg hadde rom med balkong i en uke.
Rommene er fine og renholdet er veldig bra.
Putene var oppbrukte, så det er et minus.
Alt i alt så var hotellet og personellet svært bra.
3 retters middagene jeg hadde hver dag var ypperlig, alt var smakfullt og delikat. Anbefaler vinpakke da vinen og maten hadde en perfekt balanse.
Tommelopp!

Romtips: Angret på at jeg ikke klagde på putene, det gav urolige netter. Hadde jeg spurt så hadde jeg nok fått nye puter.
Dato for oppholdet: november 2022
Takk, trydolen