Expedia.comUSD 183
CheapTicketsUSD 183
Trip.comUSD 182
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra service:) hadde kjøkkenet åpent lengere for oss ettersom vi kom sent. Middagen hele uken var variert og smakte veldig godt:) rommene er helt nyoppusset og rene. Sengene er veldig komfortable .

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, elenamaris
Josephine B, Hotellsjef på Geilo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei.

Så bra at dere ble tatt godt i mot.

Fint at du likte rommene våres og maten.

Håper på å se dere igjen.

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig god service! Kokken holdt middagserveringen gående en time ekstra pga at vi kom seint! Fantastisk god mat hele uka der kokken har daglig spurt oss om ønsker. Trivelige folk som jobber der og som gjærne slår av en hyggelig prat. Anbefales å ha oppholdet sitt her!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 745linek

Hei.

Bra at dere ble gode og mette og ble tatt godt vare på.

Håper å se dere igjen.

Anmeldt 16. oktober 2018

Føler man får lite i forhold til prisen. God seng. Koselig frokostområde. Gode vafler til frokosten. Mye bråk tidlig om morgenen: smelling med dører, banking på dører og prating. Når hotellet skryter av nyoppussa rom, så syns jeg de kunne ha tenkt på lydisolering av dører.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, AGV-Bergen
Josephine B, Hotel Manager på Geilo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei.

Så hyggelig å høre at du likte frokosten og sengene våres.

Vi pusser opp videre nå i høst, så vil vi også ta noen tiltak som vil hjelpe til på lydisoleringen.

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig sympatisk og hyggelig betjening!
Flott sted å overnatte med hund. Hunder har adgang over alt utenom spisesalen.
Det eneste som trekker ned er noe moderniseringsbehov. Men alt i alt en mer enn godkjent overnattingsplass!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, skogseid
Josephine B, Manager på Geilo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Hei Kristoffer.

Så godt å høre at dere hadde et godt opphold her hos oss. Både to og firbeinte.

Kan gledelig fortelle at utover høsten vil det skje en del oppussing, så det er bare å følge med på facebook eller vår hjemmeside for oppdateringer.

Håper å se dere igjen.

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Flott hotell med veldig hyggelig betjening. Men en ting manglet totalt - og det var merking av allergener både på middagsbuffet og frokostbuffeten. Dette trodde jeg var lovpålagt? Utover dette, var det et flott opphold og gode senger.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Mona A
Josephine B, Manager på Geilo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Hei.

Så godt å høre at dere hadde et godt opphold her hos oss.

Vi har to typer allergimerking, det står skilt på hyllen over maten med allergiene til frokost og middag. Vi har også en egen bok med alle rettene vi serverer og deres allergier. Vi har et skilt når du kommer inn i restauranten, hvor det står at du kan spørre personalet vedr. allergier.
Skiltene står på hyllene over maten for å unngå søl på skiltene. Allergimerking er svært viktig for oss, vi tilpasser rettene for å lage de mest mulig allergivennlig og lager gjerne mat på forespørsel dersom dere har en spesiell kost eller diett.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.