Priceline
eDreamsUSD 129
Agoda.comUSD 129
Anmeldt 2. juli 2020

I juni 2020 var det minimum bemanning og restauranten var stengt. Corona-utfordringene ble litt for store. En person til resepsjonen,baren og på værelsene ble i
overkant amatørmessig. Rent og pent, men frister ikke til gjentagelse dessverre.

Takk, Inspire811755
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte rom over tlf. Ved innsjekking var det ingen som spurte etter navn og telefonnummer. Heller ingen informasjon vedrørende coronasituasjonen. Kun en flaske med antibac som sto på disken. Ok rom, men lange lyse hår i sofaen som ikke tilhørte oss. Ved frokost neste morgen var det ikke antibac eller andre synlige tiltak. Pumpe kanne til kaffe. Servitøren kom med kaffekoppen i hånda, berørte både kopp og hank, i tillegg var det merker fra gammel kaffe på koppen. Varmmaten var kald. Det hele virket ganske amatørmessig.

1  Takk, KristinB850
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Et litt slitt hotell men med meget hyggelig betjening.Ikke noe åpent men stille å rolig var det på hotellet.Frokost tallerken var god.Kan anbefales .Rent og ryddig .Billig overnatting.Kommer nok tilbake ved en senere anledning

1  Takk, kentm176
Anmeldt 3. mars 2020 via mobile enheter

Selv om parkeringen var full ordnet resepsjonisten en plass til oss nære hotellet.God start på oppholdet!Rommet var stort,rent og ryddig.Egen sofagruppe og badet hadde god dusj.Frokost veldig bra med utall av valgmuligheter.Gratis kaffe under oppholdet.Alt i alt en positiv opplevelse.

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, Aramne
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Vi, en familie på 4, bodde 3 netter på familierom med halvpensjon vinterferien 2020. Sentralt beliggende; hyggelig og imøtekommende personale; hyggelig og hjemmekoselig atmosfære! Gode senger! Sovesofaen var imidlertid litt hard å sove på. God mat!! Eneste tilbakemelding ift koldtbordmiddagen; er at de alltid bør ha et kjøttalternativ til svin. Har forøvrig lagt til Facebooksiden Hallingdal kulinariske. Skal bl.a. finne oppskriften på sylta løk når vi snart er hjemme fra årets vinterferie. Smakte himmelsk til viltkarbonader!! Anbefaler Geilo hotell!! Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 118lailas