Agoda.com
    Reception
    3.0 km fra Geilo
    Se flere hoteller i Geilo
    Anmeldt 14. juli 2020

Dette er 2 gangen vi bor her. Helt greit å bo her. Prisen er litt høy, men den er beregnet på utenlandske turister, så da blir det slik. Et problem er at de ikke har riktig forståelse av renslighet og sikkerhet i disse corona tider. Ansatte som går med hansker og fjerner brukt bestikk, vasker av bord med en klut, for så å legge på rent bestikk med de samme hanskene på. Uhørt. Glad vi var de første til frokost. Tror ikke jeg kommer tilbake.

Takk, ianotto
    Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Dersom du ikke ønsker noe ekstra er dette hotellet helt OK.
    Vil du ha parkeringsplass, glem det. Gjelder særlig HC-parkering.
    Vil du ha middag, glem det.
    Vil du bli anbefalt et spisested får du stedets gourmet restaurant.
    Men: Vi du ha frokost som til forveksling minner om vann og brød. Da er dette stedet for deg.

Takk, Oddvar H
    Anmeldt 2. juli 2020

I juni 2020 var det minimum bemanning og restauranten var stengt. Corona-utfordringene ble litt for store. En person til resepsjonen,baren og på værelsene ble i
    overkant amatørmessig. Rent og pent, men frister ikke til gjentagelse dessverre.

Takk, Inspire811755
    Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte rom over tlf. Ved innsjekking var det ingen som spurte etter navn og telefonnummer. Heller ingen informasjon vedrørende coronasituasjonen. Kun en flaske med antibac som sto på disken. Ok rom, men lange lyse hår i sofaen som ikke tilhørte oss. Ved frokost neste morgen var det ikke antibac eller andre synlige tiltak. Pumpe kanne til kaffe. Servitøren kom med kaffekoppen i hånda, berørte både kopp og hank, i tillegg var det merker fra gammel kaffe på koppen. Varmmaten var kald. Det hele virket ganske amatørmessig.

1  Takk, KristinB850
    Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Et litt slitt hotell men med meget hyggelig betjening.Ikke noe åpent men stille å rolig var det på hotellet.Frokost tallerken var god.Kan anbefales .Rent og ryddig .Billig overnatting.Kommer nok tilbake ved en senere anledning

1  Takk, kentm176