FindHotelUSD 140
eDreamsUSD 133
Orbitz.com
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Var her på gjennomreise og kjørte mc. Lett og få parkert nær hotellet. Hyggelig betjening og fint hotel. Restauranten var ikke åpen så vi gikk til sentrum. Ok rom ,stille, gode muligheter for og sitte og prate og fin innredning. Veldig bra frokost. Kommer gjerne tilbake

1  Takk, Kai T
Anmeldt 24. januar 2021

Rommet og badet var av grei størrelse, det var dog veldig lytt. Var for eksempel ikke vanskelig å høre at det var en barnefamilie som bodde på naborommet. Frokosten var grei, men middagen vil jeg ikke anbefale. Vi spiste hjort. Kjøttet var lunkent og helt rått i midten, rødvinssausen smakte ketsjup og grønnsakene var helt bløte. Det er også tydelig at kokken ikke har hørt om verken salt eller pepper. Det var heller ikke mulig å spørre om å få dette da servitøren virket helt uinteressert i oss gjestene. Ikke et eneste spørsmål om maten smakte. Renhold kan også forbedres da vi fant hår på vasken på badet når vi først kom til rommet.

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, Ingeborgsv1
Anmeldt 5. januar 2021

Nøt et avslappende opphold på Geilo Hotell over nyttår med noen venner. Hotellet ligger sentralt, og er i gåavstand til skisenter (Det er også skibuss hvert 10.minutt for de som foretrekker det, eller heller vil stå i Vestlia enn Geilo-siden).
Sengene var veldig komfortable, og det var et stort pluss i min bok at man selv kunne regulere temperaturen på badet :) Rommet mitt hadde flott utsikt mot Vestlia skisenter.
De ansatte var både hyggelige og effektive, og jeg følte at covid ble tatt på alvor. Håndsprit var lett tilgjengelig over alt, og maske påbudt i alle felles-områder.

Hotellet byr på skikkelig god hotellfrokost, og middagene var alldeles nydelige.

Dette var mitt første besøk i Geilo, og jeg vil absolutt tilbake (både til hotellet og skisenteret).

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, ders89
Anmeldt 11. oktober 2020

Helt greit hotell, hyggelig betjening. God frokost med mulighet til å ta med seg matpakke hvis man skulle på tur. Gode senger og grei størrelse på rom og bad. Hotellet mangler heis og ligger rett ved jernbanen, vårt tips er å be om rom med utsikt for da slipper en unna støy fra toget. Kort vei til sentrum og jernbanestasjonen. Det burde vært opplyst på hotellets hjemmeside og ved bestilling at restauranten er stengt og at det ikke er mulig for bespisning utover frokost. Veldig kaldt i oppholdsrommene og i peisestuen var det kun en sofagruppe så der var det lite sitteplasser.

Romtips: Be om rom med utsikt for å slippe støy fra jernbanen. Hotellet har ikke heis så be om rom i samme etasje som resepsjon ligger i 2 etg.
Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Eli Kristin M
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Greit hotell. Vi var bare på gjennomreise og bodde kun en natt. Innsjekk var grei med en dansk jente var som var hyggelig. Rommet var lytt og man kunne godt høre toget hver gang det suste forbi da hotellet ligger rett ved jernbanen. Og det var ofte det hørtes. Renhold et det nok litt å utsette på. I disse Covid19 tider fant ungen min en sokk på rommet under ekstrasengen som har ligget der hvem vet hvor lenge. Dette synes jeg er alt for dårlig. På morningen så ikke hun som satt i resepsjonen på oss en eneste gang mens vi gikk til frokost og deretter gikk forbi 4-5 ganger mens vi bærte bagasje ut til bilen. Men hun hadde sikkert mye å gjøre med nesa i PC-en.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, xadinkox