“Herlig opplevelse”

Hallingstuene
Vurdert som nr. 1 av 24 Restauranter i Geilo
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Restaurant Hallingstuene, ligger midt i Geilo sentrum. Drives til dagelig av Frode Aga og kona Berit Kongsvik. Restauranten er innredet som tre gamle hallingstuer med peisvarme og rosemalte vegger. Her kan du få hallingkost, lokale spesialiteter og utsøkt a la carte. Hallingstuene har spesialisert seg på viltretter som rype, rein og hjort. Men har også en egen gourmet meny for det som skulle ønske det. Restauranten har også en godt oppfylt vinkjeller med over 900 forskjellige viner på vinkartet. Noe som har gjordt at de har fått en utmerkelse i det amerikanske vinmagasinet Winespectator. Velkommen til en smakfull opplevelse på Restaurant Hallingstuene.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Ordentlig fjellstueatmosfære, med imøtekommende , serviceinnstilt og effektive ansatte. Maten i sær forrett og dessert av lokale råvarer var fortreffelig tilberedt og anrettet. Frister absolutt til gjenvisitt !

1  Takk, mariemyba

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

En hyggelig kveld i et lokale ned sjel og sjarm. Vi fikk en nydelig 5-retters middag med utsøkte råvarer, tilberedt av gode kokker. Maten ble servert på en delikat måte, så måltidet ble en fryd både for øyne og gane. Servitørene var hyggelige og de hadde akkurat passe tid mellom hver rett. Hallingstuene svarte til forventningene. Vi anbefaler stedet på det varmeste og vi kommer helt sikkert tilbake.

1  Takk, Laizik
Anmeldt 6. juli 2020

Aldeles nydelig mat - vi spiste hjort og rype. Særlig imponert over bitene med rødbet! Aldri smakt så gode rødbeter før

Takk, frubakken
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Meget god mat med vin og en hyggelig kelner gjorde kvelden til en flott opplevelse. Vi hadde tre retter hver med både kjøtt og fisk og alle var meget fornøyd.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, svenheim
Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

Vi var 6 personer som skulle feire 60 års dag. Ble tatt godt imot og fikk raskt menyer samt "sprudlevann" i glassene. Vi valgte tre retters meny og jeg valgte Skogsoppkremsuppe til forrett. Denne smakte helt fantastisk og kan anbefales. Til hovedrett spiste jeg Saute'e av Villam fra Austevoll. Utrolig mørt kjøtt som smakte godt samt var flott tilberedt. Gode hvit og rødviner etter anbefalinger fra kelner. Til dessert valgte jeg Sorbet, og denne var også herlig. Flotte lokaler og sentral beliggenhet nær Geilo sentrum.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 277arnee

Reisende som så på Hallingstuene, så også på

Har du vært i Hallingstuene? Del dine erfaringer!