“Helt perfekt reinsdyr”

Hallingstuene
Vurdert som nr. 1 av 24 Restauranter i Geilo
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Restaurant Hallingstuene, ligger midt i Geilo sentrum. Drives til dagelig av Frode Aga og kona Berit Kongsvik. Restauranten er innredet som tre gamle hallingstuer med peisvarme og rosemalte vegger. Her kan du få hallingkost, lokale spesialiteter og utsøkt a la carte. Hallingstuene har spesialisert seg på viltretter som rype, rein og hjort. Men har også en egen gourmet meny for det som skulle ønske det. Restauranten har også en godt oppfylt vinkjeller med over 900 forskjellige viner på vinkartet. Noe som har gjordt at de har fått en utmerkelse i det amerikanske vinmagasinet Winespectator. Velkommen til en smakfull opplevelse på Restaurant Hallingstuene.
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Jeg og min kone kom litt tidlig på en fredag kveld og de hadde heldigvis ledig bord. Vi forstod det slik at fra klokken 19.00 er det stort sett alltid fullbooket og lørdager må bestilles en uke i forveien.

Hyggelige lokaler og hyggelige servitører.
Vi valgte Reinsdyr til hovedrett. Dette er en av de bedre middagene vi har spist. Det var rett og slett en kulinarisk opplevelse som anbefales på det sterkeste. Porsjonene var også passe størrelse. Til dessert bestilte vi sjokoladefondant som levde opp til alle forventninger.

Kommer veldig gjerne tilbake!!

Et lite minus for dårlig ølutvalg.

Takk, Oerkam

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Maten var utsøkt! Ikke så mye mer å si om den. Atmosfæren var over måte koselig og servicen var bra. Prisene var ikke så høye som jeg ville forventet på et sted med så høy standard. Og nevnte jeg forresten at maten var utsøkt?! Vi spiste snegler, viltvårruller, rype, fjellørret, pavlova og eplekake. Alt var like bra! Anbefales på det varmeste og vi kommer gjerne igjen!

Takk, Bjoern32
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste to middager og en lunsj under vårt opphold på Geilo.
Veldig hyggelig lokale, trivelig betjening, bra rutiner på smittevern.

Vi spiste reinsdyr, rype, stelt ørret og indrefilet til middag de to dagene. Alle rettene var aldeles nydelig tilberedt. Jeg ba om dessert fra lunsjmenyen til middag og fikk det!
Imponerende vinkart

Burger og rømmegrøt til lunsj. Like nydelig.
Vi kommer tilbake.

Takk, Anne Cathrine G
Anmeldt 28. juli 2021

Ankom Geilo for 1 natt på hotell Dr.Holms. Ville spise ute, og valget falt på Hallingstuene. Svært populært sted - vi var heldige å få bord kl 21.00.

Fantastisk service, lokale og mat. Både forrett, middag og dessert var nydelig. Høy kvalitet og heftig vin-kart. Anbefales på det sterkeste om man er i Geilo - men husk å booke bord.

Vi kommer tilbake så fort muligheten byr seg!

Takk, Vibbawaags
Anmeldt 27. juli 2021

Denne restauranten må man bare besøke hvis man er på Geilo. Men husk å bestille bord da den er veldig populær. Nydelig fjellørret og reinsdyr, helt fantastisk! Det eneste å påpeke er at servicen var litt treg, men for oss gjorde det ingenting .Vi hadde god tid og storkoste oss under middagen her.

Takk, 88Berit88

Reisende som så på Hallingstuene, så også på

Har du vært i Hallingstuene? Del dine erfaringer!