“Utrolig hyggelig og skjermerende restaurent”
Anmeldelse av Hallingstuene

Hallingstuene
Vurdert som nr. 1 av 24 Restauranter i Geilo
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Restaurant Hallingstuene, ligger midt i Geilo sentrum. Drives til dagelig av Frode Aga og kona Berit Kongsvik. Restauranten er innredet som tre gamle hallingstuer med peisvarme og rosemalte vegger. Her kan du få hallingkost, lokale spesialiteter og utsøkt a la carte. Hallingstuene har spesialisert seg på viltretter som rype, rein og hjort. Men har også en egen gourmet meny for det som skulle ønske det. Restauranten har også en godt oppfylt vinkjeller med over 900 forskjellige viner på vinkartet. Noe som har gjordt at de har fått en utmerkelse i det amerikanske vinmagasinet Winespectator. Velkommen til en smakfull opplevelse på Restaurant Hallingstuene.
Anmeldt 12. september 2021

Restauranten hadde gode priser og skjerende interiør. Visste du at den var tidligere en bank? gode priser for tradisjonelle norske retter. Lett å parkere rett ved. Fin utsikt mot Geilo skisenter og sentrum.

Takk, 614sapira

Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Mat, drikke og service av ypperlig kvalitet! Noe av det beste jeg har vært med på, anbefales på det varmeste, må prøves! Kvelden snudde en i utgangspunkt utfordrende dag til en veldig Fon opplevelse som vil bli husket lenge.

Takk, torschl
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Jeg og min kone kom litt tidlig på en fredag kveld og de hadde heldigvis ledig bord. Vi forstod det slik at fra klokken 19.00 er det stort sett alltid fullbooket og lørdager må bestilles en uke i forveien.

Hyggelige lokaler og hyggelige servitører.
Vi valgte Reinsdyr til hovedrett. Dette er en av de bedre middagene vi har spist. Det var rett og slett en kulinarisk opplevelse som anbefales på det sterkeste. Porsjonene var også passe størrelse. Til dessert bestilte vi sjokoladefondant som levde opp til alle forventninger.

Kommer veldig gjerne tilbake!!

Et lite minus for dårlig ølutvalg.

Takk, Oerkam
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Maten var utsøkt! Ikke så mye mer å si om den. Atmosfæren var over måte koselig og servicen var bra. Prisene var ikke så høye som jeg ville forventet på et sted med så høy standard. Og nevnte jeg forresten at maten var utsøkt?! Vi spiste snegler, viltvårruller, rype, fjellørret, pavlova og eplekake. Alt var like bra! Anbefales på det varmeste og vi kommer gjerne igjen!

Takk, Bjoern32
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste to middager og en lunsj under vårt opphold på Geilo.
Veldig hyggelig lokale, trivelig betjening, bra rutiner på smittevern.

Vi spiste reinsdyr, rype, stelt ørret og indrefilet til middag de to dagene. Alle rettene var aldeles nydelig tilberedt. Jeg ba om dessert fra lunsjmenyen til middag og fikk det!
Imponerende vinkart

Burger og rømmegrøt til lunsj. Like nydelig.
Vi kommer tilbake.

Takk, Anne Cathrine G

Reisende som så på Hallingstuene, så også på

Har du vært i Hallingstuene? Del dine erfaringer!