“Yes!!!”
Anmeldelse av Smakeriet Geilo

Smakeriet Geilo
Vurdert som nr. 5 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Utrolig kjekk og smakfull opplevelse. En slik resturant trengte Geilo. Flott og variert meny og maten var bare helt fantastisk. Dyktige kelnere håndterte en travel restaurant på en utmerket måte.

2  Takk, RoesslandL

1923 av 27 anmeldelser

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi var et par som besøkte Smakeriet for første gang, og det var absolutt en positiv opplevelse. Vi har spist på de fleste spisesteder på Geilo, og dette var det beste vi har vært på i dette området. Meget god mat, hyggelig betjening, god service og trivelige lokaler. Helt fri for den ”snobbefaktoren“ som man opplever hos en av konkurrentene.
Her kommer vi nok flere ganger. Kan anbefales.

Takk, RosslandR
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Noe av det bedre vi har spist. Kjekt at Geilo har fått en restaurant av ypperste klasse. Anbefales på det varmeste!

Takk, Passenger28094977639
Anmeldt 23. mars 2022

Dato for besøk: mars 2022
Ludvig Palmgren, Daglig leder på Smakeriet Geilo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2022

Anmeldt 17. februar 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: februar 2022
Ludvig Palmgren, General Manager på Smakeriet Geilo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2022

Reisende som så på Smakeriet Geilo, så også på

Har du vært i Smakeriet Geilo? Del dine erfaringer!