“Perfekt”
Anmeldelse av Smakeriet Geilo

Smakeriet Geilo
Vurdert som nr. 5 av 24 Restauranter i Geilo
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Maten var topp, vi bestilte både kjøtt og fisk og begge deler var perfekt tilberedt med nydelig tilbehør. Noe av det beste vi har spist på lang tid. Til dessert fikk vi creme brulee og lun ananas med softis, begge deler smakte kjempegodt. Smakeriet på Geilo får toppscore fra oss - stedet anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, BeateE1

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Var der med datteren min og spiste middag. Hun hadde vært der før og anbefalte stedet.
Atmosfæren er koselig og vi fikk et hyggelig inntrykk av servitøren vår. Maten kom forholdsvis raskt på bordet men vi ble overrasket begge to over den middelmådige kvaliteten på rettene. Ingen kom og spurte om maten smakte, og godt er kanskje det!
Dersom de vil være i «high end» segmentet må de skjerpe seg betraktelig. Mulig at vi var uheldige den ene kvelden og at det var sommervikarer på jobb…
Uansett - dersom man vil ha en kulinarisk opplevelse kan man like gjerne gå andre steder på Geilo.

1  Takk, Tor_Ludo
Anmeldt 10. august 2021

Spiste deilig lunsj med kyllingsalat og blåskjell. Salaten var meget smakfull med grillet kyllngkjøtt fra grill, og en av de beste salatene jeg noen gang har spist. Blåskjellene var rene og delikate. Gode priser, kjempekoselig interiør og bra service. Meget sentralt i Geilo sentrum. Definitivt førstevalget neste gang man er på Geilo!

Takk, Bente B
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Utrolig kjekk og smakfull opplevelse. En slik resturant trengte Geilo. Flott og variert meny og maten var bare helt fantastisk. Dyktige kelnere håndterte en travel restaurant på en utmerket måte.

2  Takk, RoesslandL
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi var et par som besøkte Smakeriet for første gang, og det var absolutt en positiv opplevelse. Vi har spist på de fleste spisesteder på Geilo, og dette var det beste vi har vært på i dette området. Meget god mat, hyggelig betjening, god service og trivelige lokaler. Helt fri for den ”snobbefaktoren“ som man opplever hos en av konkurrentene.
Her kommer vi nok flere ganger. Kan anbefales.

Takk, RosslandR

Reisende som så på Smakeriet Geilo, så også på

Har du vært i Smakeriet Geilo? Del dine erfaringer!