Audun P
    kr 1 460
    kr 2 384
0.7 km fra Geilo Gaarden
Gratis parkering
Geilo Hytter of Camping ligger 1853 meter fra Geilo Sentrum.  Vi har 13 hytter og tar i mot 26 bobiler/vogner og ca 15 telt.  Relativt nytt sanitæranlegg med dusj/wc, vaskerom og eget rom for do tømming.  Gratis WIFI på hele området.  Hele området har plen og asfalt.  9 vinterisolerte hytter med dusj/wc + 4 enkle hytter uten dusj/wc, men her er det mulig å benytte sanitæranlegget.  Hyttene kan forhåndsbestilles, plass til bobiler, vogner og telt kan kun bestilles på ankomstdagen.
kr 660
      kr 6 750
    0.9 km fra Geilo Gaarden
    Se flere hoteller i Geilo
    Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Stor og fin leilighet med gode senger, stort bad med badstue og alt vi trengte til måltidene. Rent og pent. Rimelig pris og hyggelig og serviceinnstilt personale. Anbefales for familier da det var egen parkeringsplass og rolig om natten.

Dato for oppholdet: juli 2017
    Takk, Eivind S
    Anmeldt 27. august 2017

Flott og stor leilighet med 4 soverom og 2bad.Stort Kjøkken/spiserom og stue.Gode senger og fine praktiske møbler Eneste minus ingen uteplass.Alt vi trengte av kjøkkenutstyr og rent og pent overalt.Kort vei til sentrum og butikkerEt lite minus for problemer med å få plass å parkere"Våres"plass var opptatt av andre så vi snek oss til å parkere ved nabohotell.Et stykke å gå til Ustedalen for å hente/levere nøkkel og benytte det lille svømmebassenget.God service og hyggelige folk i resepsjonen på Ustedalen.Vi valgte å betale for utvask av leiligheten det kostet 1000 kr.Et flott opphold

Dato for oppholdet: juni 2017
    Takk, ellerine
    Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Vi bestilte leilighet med fire sengeplasser som skulle være 38 kvadratmeter. Leiligheten hadde 6 sengeplasser fordelt på to soverom og var mye større enn 38 kvadratmeter. Positiv overraskelse. Den hadde også to balkonger. Kjøkkenet var godt utstyrt og hele leiligheten var fint innredet. Et stort minus er at man må inn på det ene soverommet for å komme inn på badet. Leiligheten lå veldig sentralt med gåavstand til butikker og gågate.

Dato for oppholdet: august 2017
    2  Takk, ingrastr
    Anmeldt 16. juli 2015 via mobile enheter

Vi bodde i leilighet nummer 4 og ble overrasket av en personlig innredet leilighet som virkelig gjorde at vi følte oss velkommen! Her har vertskapet gjort seg flid med innredningen uten at det ble "for" personlig. Hit kommer vi svært gjerne tilbake.

Skulle ønsket oss WiFi-tilkobling i leiligheten selv om det var fine 4G-forhold.

Dato for oppholdet: juli 2015
    1  Takk, HospitalityHilde
    Anmeldt 27. juni 2014

Meget sentralt midt i Geilo. Vi fikk en leiliget som var fint innredet og hadde utsikt mot Vestlia. Den var ikke av de største og spesielt kjøkkenet var dårlig utstyrt. Også noe knotete at parkeringen var på baksiden og at det ikke var heis. Men alt i alt mye for pengene.

Dato for oppholdet: juni 2014
    Takk, ErikfraOslo