Orbitz.com
Destinia.com
CheapTickets
Trip.com
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste! Nydelig mat til fornuftige priser. Burger og Sandwich med bacon og brie. Innertier! Hyggelig betjening og mat over det som var forventet. Takk for besøket!
Stopper her neste gang vi kjører forbi også!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, thomashQ8195OP
Anmeldt 24. april 2018

Sovekomforten er veldig god på Bardøla, Deilige senger. Stille og fredelig. De har fornyet sittemøblene med komfortable og pene stoler og sofaer, i hvert fall på de store familierommene. For et år siden var matstellet i det store og hele bra, men med noen minuser. Det er rettet på, blant annet med en nye bedre eggerøre. Og det er fantastisk å få servert kalvebog (fra grillen) til lunsj. Kalv er en skjeldenhet på norske menyer og på en lunsjbuffet har jeg adri sett det før. En annen nykommer er safrangravet kveite. Ser nydelig og delikat ut, men har dessverre fått for mye salt i gravingen. Og det må sies: Det er veldig liten forskjell på lunsj- og middagsbuffeten. Laks er byttet ut med steinbitt og kalv med svinenakke. Ikke noe galt i det, men det mangler variasjon og det finnes fint lite av finesse. De samme grønnsakene til lunsj og middag. Men kakene er mange og varierte og gode, i hvert fall de vi rakk over. La meg spesielt framheve mango-mousse-kaken. På plussiden teller vi også en vennlig og imøtekommende stab og flott og mye oppskåret frukt i møtelokalet.

Romtips: Family-room with terrace.
Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Tor W
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Hytte for 10 personer, 2 doble soverom nede, 2 helt håpløse rom i andre etasje. Så lavt under taket at man ikke kan sitte oppreist i sengen. 4 senger på ett rom, 2 på det andre. Kan ikke forstå at dette er godkjent av myndighetene?

Stue med en buet sofa fra 1980 tallet, plass til 4 voksne personer. Resten måtte sitte (ubehagelig) på pinnestoler fra kjøkkenet.

Nei, dette er IKKE bra Bardøla. Dette er IKKE verdt så mye penger.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Linium
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Har alltid vært et supert hotell med fantastisk mat og vin. Hyggelige servitører og en fantastisk hovmester.
Alt dette gjør bardøla spesielt og hjemmekoselig. Returnerer i september for å feire 20 års jubileum med firma. Dette er stedet man bare kommer tilbake til. Har også en fantastisk vinkjeller.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Steinar B
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Bodde noen dager i vinterferien på Bardøla. Koselig hotell med atmosfære. Det var imidlertid en irriterende praksis med reserverte bord under frokost. Av en eller annen grunn var ALLE enkeltbord reservert. Ergo kun i bruk 5% av tiden frokost varte. Oss andre gjester var henvist til langbord ala militæret. Ikke særlig koselig. Dette er en praksis de har hatt noen år, og er det eneste hotell i Europa jeg har opplevd dette i så stort omfang.
Resultat: Bardøla ikke blir førstevalg neste gang.
Kan anbefale Sofias Café & Bar. God mat.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, oletomu