Priceline
    Reception
    1.9 km fra Dr. Holms Hotel
    Se flere hoteller i Geilo
    Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Ett fantastisk hotell vi alle trivdes veldig godt på!
    Enkel og god frokost buffe. Fantastisk middagsbuffe, og generelt god og lun atmosfære uansett hvor man beveger seg.
    Betjeningen var hjelpsomme og hyggelige og vi følte oss godt ivaretatt her!
    Kommer garantert tilbake ved senere anledning.

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, linvik2018
    Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening ved ankomst. Gikk et nyoppusset rom på bsksiden. Ingen utsikt men stille og pent rom med god seng. Spa og basseng var dessverre stengt. Store og fine fellesområder men få gjester. Frokosten var helt på det jevne.

Dato for oppholdet: juli 2018
    1  Takk, vvel
    Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste treretters på en nesten tom restaurant. Likevel tok det nesten 1 time fra vi kom til vi fikk forretten. Det tok 40min å få drikkevarer. Måtte nesten vente en halv time fra vi var ferdig til vi fikk betale for drikken, til tross for at vi var de eneste gjenværende gjestene. Aldri opplevd makan til dårlig organiserte servitører. Maten var helt grei, men servicen ødela totalinntrykket.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, Freedom79997
    Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Dro på bedriftsreise! Hotellet hadde elendig service, fikk ikke velge i menyen men måtte takke oss med noe de hadde valgt ut for oss som 3 retters. Stort hotell og helt folketomt. Ingen mat før 17:30!! Resepsjonisten var frekk og også resten av de ansatte! Dusjet i kaldt vann på spa! Spa rommet var kaldt og helt følelsesløst hvitt!! Brukte nesten ikke produkter på kroppen så jeg betale 1700 for noe jeg kunne gjort i dusjen selv. Oppstod et problem på rommet og de var frekke og lite løsnings orientert! Spydige mailer i etterkant! Styr unna! For all del. Aldri bo her. Verste opplevelsen en kan ha på hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, GulsumI6
    Anmeldt 30. september 2018

Vi ble møtt av en hyggelig resepsjonist som kunne medele vi skulle få et enestående fint rom med hotellets beste utsikt, vel realiteten var utsikt rett i et glasstak til hotellet på rom 243, løyner med et smil pris-settes dårlig. Besøkte også deres restaurant med eneste meny utvalg, Varmrøkt Laks, Entrecote og Gullrotkake,- Pungtum. Det var det. Det ble stilt spørsmål om hvilken saus og granityr noe som servitøren ikke viste hva var, er det grønnsaker med? Yes-yes.
    Den varmrøkte laksen var tydelig hersk, gammel og iskald. Deretter bestilte vi Entrecoten og ønsket 1 midium minus -minus og 1 Blue. Servtøren igjen yes yes oky. Servitøren kommer tilbake og kan meddele at midium og blue har ikke kokken for all biff er Sousvide, noe som vi ikke ønsket. Pannestekt Entrecote er det mulig? noe som han sjekket med kokken og bekreftet yes – yes no problem. Den såkaldte Entrecoten kom på bordet og det er et tragisk og ikke akseptabelt kokkearbeid. Her var det bare til å be om en samtale med kokken. Kokken forsto liten og ingentin men hadde streng beskjed fra kjøkkensjefen hvordan rettene skulle lages som han forklarte biffen skulle sousvide fra tidlig morgen og nå var klokka 20:00 på Norsk kaller vi dette lever og er en delikatesse for hundemat. Vel potetene var gode og vi lurer svært på hvordan en kan koke poteter med så dårlig kokkekunskap.
    Et slikt storslått Dr. Holms Hotel forventes også at maten og servicen er på samme nivå.
    Bare som også nevnt var heller ikke frokosten til forventningene med minimalt utvalg og kald -varmmat, i tillegg ser vi samme personell servere sen-kvel og tidlig morgen.
    Påminner Dr. Holms Hotel ligner TV serien, Hotell i særklasse.
    Vedlegger bilder over pamoramautsikten, maten som vi ikke klarte å spise og hvis en Googler Entrecote så finner en fort ut den fraværende kokekunskapen.

Dato for oppholdet: september 2018
    Takk, John H