Knut Rinden
    • Lol.travel
    1.7 km fra Dr. Holms Hotel
    Se flere hoteller i Geilo
    Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Vi ringte for å bestille bane på bowlingen, de som svarte telefonen kunne ikke norsk og dårlig engelsk.
    Da vi kom frem så var det ikke mulig å få bane.
    Vi bestilte da milkshake til en del av familien, fikk beskjed om 10 minutter ventetid, det tok 30 minutter. Forsøkte bestille en milkshake til en av de andre i familien men fikk da beskjed om at de var tom for is.
    Ekstremt dårlig service, sur betjening.
    Dette var like dårlig som sist vi var her for noen år siden. Styr unna dette stedet.

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, luniscartoonis
    Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Ett fantastisk hotell vi alle trivdes veldig godt på!
    Enkel og god frokost buffe. Fantastisk middagsbuffe, og generelt god og lun atmosfære uansett hvor man beveger seg.
    Betjeningen var hjelpsomme og hyggelige og vi følte oss godt ivaretatt her!
    Kommer garantert tilbake ved senere anledning.

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, linvik2018
    Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening ved ankomst. Gikk et nyoppusset rom på bsksiden. Ingen utsikt men stille og pent rom med god seng. Spa og basseng var dessverre stengt. Store og fine fellesområder men få gjester. Frokosten var helt på det jevne.

Dato for oppholdet: juli 2018
    1  Takk, vvel
    Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste treretters på en nesten tom restaurant. Likevel tok det nesten 1 time fra vi kom til vi fikk forretten. Det tok 40min å få drikkevarer. Måtte nesten vente en halv time fra vi var ferdig til vi fikk betale for drikken, til tross for at vi var de eneste gjenværende gjestene. Aldri opplevd makan til dårlig organiserte servitører. Maten var helt grei, men servicen ødela totalinntrykket.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, Freedom79997
    Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Dro på bedriftsreise! Hotellet hadde elendig service, fikk ikke velge i menyen men måtte takke oss med noe de hadde valgt ut for oss som 3 retters. Stort hotell og helt folketomt. Ingen mat før 17:30!! Resepsjonisten var frekk og også resten av de ansatte! Dusjet i kaldt vann på spa! Spa rommet var kaldt og helt følelsesløst hvitt!! Brukte nesten ikke produkter på kroppen så jeg betale 1700 for noe jeg kunne gjort i dusjen selv. Oppstod et problem på rommet og de var frekke og lite løsnings orientert! Spydige mailer i etterkant! Styr unna! For all del. Aldri bo her. Verste opplevelsen en kan ha på hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, GulsumI6