Expedia.comUSD 184
eDreamsUSD 155
Agoda.comUSD 332
Anmeldt 19. januar 2019

Var på Dr. Holms for å holde et foredrag for kunde. Bodde på et rom som var pusset opp, så det var bra. Det er et hotell med sjel og atmosfære. Maten var bra og betjening var hyggelig og imøtekommende 

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Knut R
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Vi ringte for å bestille bane på bowlingen, de som svarte telefonen kunne ikke norsk og dårlig engelsk.
Da vi kom frem så var det ikke mulig å få bane.
Vi bestilte da milkshake til en del av familien, fikk beskjed om 10 minutter ventetid, det tok 30 minutter. Forsøkte bestille en milkshake til en av de andre i familien men fikk da beskjed om at de var tom for is.
Ekstremt dårlig service, sur betjening.
Dette var like dårlig som sist vi var her for noen år siden. Styr unna dette stedet.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, luniscartoonis
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Ett fantastisk hotell vi alle trivdes veldig godt på!
Enkel og god frokost buffe. Fantastisk middagsbuffe, og generelt god og lun atmosfære uansett hvor man beveger seg.
Betjeningen var hjelpsomme og hyggelige og vi følte oss godt ivaretatt her!
Kommer garantert tilbake ved senere anledning.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, linvik2018
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening ved ankomst. Gikk et nyoppusset rom på bsksiden. Ingen utsikt men stille og pent rom med god seng. Spa og basseng var dessverre stengt. Store og fine fellesområder men få gjester. Frokosten var helt på det jevne.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, vvel
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste treretters på en nesten tom restaurant. Likevel tok det nesten 1 time fra vi kom til vi fikk forretten. Det tok 40min å få drikkevarer. Måtte nesten vente en halv time fra vi var ferdig til vi fikk betale for drikken, til tross for at vi var de eneste gjenværende gjestene. Aldri opplevd makan til dårlig organiserte servitører. Maten var helt grei, men servicen ødela totalinntrykket.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Freedom79997