Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Var på konferanse via jobben! Hotellet har pusset opp en del av rommene og deler av felles området. Hotellet et bygget på i flere omganger, noe som gjør en del av rommene vanskelig tilgjengelige da man må tråkke i evigheter for å komme dit man vil. Standarden er bra, det er en hyggelig betjening og en bra atmosfære. Hotellet har lange tradisjoner, noe de prøver å ivareta.

Takk, 421carstent
Anmeldt 28. januar 2019

Mat under middels. Hvorfor skal man på et høyfjell hotell på død og liv lage fancy storbyretter som ikke smaker noenting?
Service middels men mangler kontroll på det meste. Ingen kontroll på at kundene skulle ha en felles regning og ikke trengte å legge inn eget kredittkort.
Rengjøring bra.
Beliggenhet bra
Fasiliteter. Pene rom. Fåtall kanaler å velge mellom. Fant ikke ut om det var radio på tv...
Kan lett gå seg vill i gangene på hotellet
Badstu. Tja.. tok noen timer å varme opp
Garderobe Husk mynter til skapet
Dusjer.... Her trengs det virkelig en rørlegger til å skifte dusjhodene.
Greit at det finnes mer enn en såpe dispenser så alle slipper å gå inn i en dusj hvor den ene henger
Boblebad..... Med fire voksne mannfolk så skal man virkelig kjenne den du deler badet med
Boblebad ute... Veldig bra
Servering i bassengområdet bra.... Men de serverer ikke alkoholfritt!!
Bestilte henting på togstasjonen - Stryk
Koster 900 for tur/retur. Ved ankomst så i minus 10 grader så ventet vi at bilen sto klar. Men ingen bil var å se på noen sider av stasjonsbygningen. Etter en 15 min ventetid så var det på tide å purre hotellet. bil på vei sa de. Jepp den kom og stilte seg på taxiplass og plukket opp noen gjester der. vi sto da på opphenting plassen på andre siden av stasjonsbygningen. Bilen kommer så kjørende rolig bortover med en ekstremt lav sjåfør?? Ikke et barn men bare en sjåfør så så ut som han fortsatt kjørte rånebilen sin liggende. Mannen svingte så rolig inn på lommen hvor vi stod og ventet. I det vi da bøyer oss ned for å plukke opp tunge kofferter og skiutstyr så svinger vedkommende like rolig ut av lommen og kjører videre. Måpende står vi igjen og ser bilen forsvinne. Da er det bare å ta beina fatt og gi en klar tilbakemelding når man kommer på hotellet bakerst i køen og til slutt får snakke med en ansatt i resepsjonen.

Konklusjon: Ok bosted. Ikke plassen å spise dyr mat.
Hvordan de håndterer et fullt hotell... det gjenstår å se. Jeg kommer ikke da

Romtips: Et stykke unna baren
Takk, Karl-Willy J
Anmeldt 19. januar 2019

Var på Dr. Holms for å holde et foredrag for kunde. Bodde på et rom som var pusset opp, så det var bra. Det er et hotell med sjel og atmosfære. Maten var bra og betjening var hyggelig og imøtekommende 

Takk, Knut R
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Vi ringte for å bestille bane på bowlingen, de som svarte telefonen kunne ikke norsk og dårlig engelsk.
Da vi kom frem så var det ikke mulig å få bane.
Vi bestilte da milkshake til en del av familien, fikk beskjed om 10 minutter ventetid, det tok 30 minutter. Forsøkte bestille en milkshake til en av de andre i familien men fikk da beskjed om at de var tom for is.
Ekstremt dårlig service, sur betjening.
Dette var like dårlig som sist vi var her for noen år siden. Styr unna dette stedet.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, luniscartoonis
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Ett fantastisk hotell vi alle trivdes veldig godt på!
Enkel og god frokost buffe. Fantastisk middagsbuffe, og generelt god og lun atmosfære uansett hvor man beveger seg.
Betjeningen var hjelpsomme og hyggelige og vi følte oss godt ivaretatt her!
Kommer garantert tilbake ved senere anledning.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, linvik2018