3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 14.08.21
FindHotelUSD 176
Trip.comUSD 177
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en famile på 4 og bodde på et dobbeltrom (superior) med oppredd sovesofa. Gode senger og rommet var fint. Etter innsjekk av hyggelig betjening var det tid for å teste svømmebassenget. Garderoben var iskald, badstu og boblebasseng var stengt og temperaturen i vannet kunne gjerne vært et par grader høyere. Ta med 10 kronemynt for å låse skap i garderoben.

Takk, kubjelle
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

På en norgesturné der vi utforsker nye steder og unngår store kjedehoteller skiller Dr Holms seg først og fremst ut med størrelsen. Her er digert. Som turist forsvinner du i mengden. Og selv om sommersola skinner ute er det vintertemperatur inne - på flere måter. Kalde fellesrom og mangel på personlig service. Enorm kø til frokost på pandemivis kunne vært forkortet med litt bedre organisering og lengre serveringstid.

2  Takk, magnen2018
Anmeldt 5. mars 2020

I år er det service på et"hyggenivå" som det ikke har vært på veldig mange år. De ansatte,særlig i spisesalen, yter litt ekstra med veldig vennlig servering. Utsøkt hjortefile og foret med gode vinanbefalinger. Veldig flott aftenbufe på fredag med bl.a. sjøkreps, 4 typer kold laks, utrolig god svakt røket hjortefile og spansk sjømatgryte med bl.a.kamsjell. Mange spennende kaker mm. til dessert. Ekstra fint at aftenservering starter kl 18 istedefor 19. Også frokostbufeen er mer delikat enn tidligere. Det hjelper tydlighvis med den nye ledelsen fra Bergen! VI og mange flere var også glade for at det var slutt på "bad-taste" dunkemusikk til after ski. I spisesalen spilte de en fin blanding av smygende jazztoner. BRA.

Romtips: 3 etage i fløyene fra 1909 og 1920
Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, frankbirke4
Anmeldt 2. februar 2020

Svært dårlig standard på et hotell som potensielt kunne vært utrolig bra. Dyr mat med under middels kvalitet og lite service. Vi måtte dessverre nedgraderes fra en booket suite til standard dobbeltrom pga. ødeleggelser fra gjester kvelden før. Dette ble imidlertid ikke kompensert på noen måte.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, markk1990
Anmeldt 25. januar 2020

Du møter først en isete innkjørsel og parkering. Fasaden gir imidlertid et godt inntrykk og lobbyen er fin. Betjeningen i innsjekk er ikke mer enn det må være. Matservering stengte kl 2100 og Peppes hadde ikke engang utkjøring. Endelig kom man på et utslitt rom med svart skittent tak og en plate til nattbord, som for lengst hadde skrudd seg ut av veggen. Tydelig at det var fisk på menyen da det luktet sterkt i gangen og inn på rommet i fjerde etasje..

Ny dag nye muligheter. Kom seg tidlig ned til en relativt dårlig frokost. Plusspoeng for stekt bacon, egg og muligheten for å lage vaffel. Kort vei til skibakken.

Kom tilbake på hotellet. Baren på hotellet overfylt av overstadig berusede mennesker i alle aldre. Bare å komme seg på rommet og slappe av. Fiskelukten siger inn under døren.

Tid for middag. Betjeningen sier at de har en treretters meny, men opplyser ikke hva den er før vi spør. Imidlertid husker hun ikke hva som er på menyen.

En Ok middag av reinsdyr uten smak ble servert samtidig som brødet 10minutter etter bestilling. Vel raskt. Deretter begynte bordene rundt oss å gå fordi de ikke fikk bestilt. En time etter maten lurte betjeningen på hva vi lurte på. Skal vi se, feks at dere rydder bort middagstallerkener samt få bestille dessert?? En Ok plomme samt en heltørr tiramisu kom på bordet. Etter en ytterligere halvtime fikk man sendt tirsmisuen tilbake og bedt om regningen.. ingen spurte om maten var god.

Vi prøve baren med håpløse bartendere som ikke vet hvor de har drikke og redskap i baren, samt et overstadig beruset klientell fraråder jeg enhver å oppholde seg på dr. Holms. Bruk penger et annet sted. Dette hotellet med betjening trenger en enorm oppgradering for å leve opp til dagens standard. Synd men sant...

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, 871renatea