Gratis avbestilling frem til 09.10.21
Gratis avbestilling frem til 09.10.21
eDreamsUSD 183
Agoda.comUSD 270
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi har hørt så mye fint om Dr. Holms, og endelig fikk vi muligheten til å ta turen hit. Det har vært en stor skuffelse fra første stund. Det første som møter oss er et illeluktende bad med veldig dårlig renhold. Vi spurte etter å bytte rom men det var fult og ingen mulighet for det, men de skulle sende en renholder med det samme. Vi ventet og ventet, men hun dukket aldri opp! Badet var så ekkelt at vi ikke orket tanken på å dusje der en gang.

Så var det tid for middag, i dag er det buffet opplyste en mindre hyggelig servitør. Jeg spurte om det bare var buffet, og fikk et surt og frekt svar tilbake om at det var det de hadde i dag. Det var ikke helt det vi hadde sett for oss, men ok tenkte vi, vi må jo ha mat. Maten var heller ingen opplevelse akkurat! Når agurken var høydepunktet på buffeten, så sier vel det sitt? Å det til den nette sum av 395,- pr. stk, noe maten absolutt ikke var verdt!!! Når vi var ferdig spist, får vi vite av en annen servitør at de hadde en sommermeny i tillegg til buffeten. Har aldri vært så skuffet over et hotell før. Vi ville bare komme oss bort og kommer aldri tilbake!!

Takk, malinsandb
Anmeldt 21. juli 2020

1. 35 min i telefonkø for å bestille rom da nettside kun oppga familierom når man har med et barn( spedbarn).
2. Spurte da jeg ringte om temperatur i bassenget, fikk svar om ca 30 grader. Dette stemte ikke, iskald garderobe og kaldt basseng.
3. Spurte i resepsjonen om det var barnemeny i sportsbaren evt hva slags mat de hadde. Fikk svar at de hadde barnemeny og andre ting som kunne tilpasses. Kom til baren, ingen barnemeny og ingenting som var passende til små barn.
4. Skuffende frokost. Forståelse for begrensninger på grunn av korona, men å skylde på korona for manglende utvalg som finnes i serveringspakninger var en nedtur. Banalt, men de hadde verken brunost eller frukt (annet enn eple og pære, som mange er allergisk mot).
Ellers veldig fint hotell med mange muligheter.

Takk, Ingrid9876543210
Anmeldt 19. juli 2020

Hadde bestilt en siste overnatting av ferien på dette hotellet for å runde av med litt luksus for barna og meg. Vi hadde innsjekk torsdag 16 juli kl 15 og fikk beskjed om å vente litt da rommet ikke var klart. Flere enn oss ventet i resepsjonen og det gikk 2.5 timer før vi fikk komme inn på rommet. De ansatte beklaget og fortalte at det var en uvanlig situasjon med for lite vaskepersonalet og at de som allerede jobbet med rommene jobbet så svetten silte (det er dårlig arbeidsgiveransvar). Jeg måtte selv henvende meg til resepsjonen hver gang for å spørre om rommet var ledig. Jeg foreslo selv at de burde tilby oss andre rom (vi hadde bestilt et familierom), men de sa at hotellet var fullt. Når vi kom på rommet luktet det våt hund og det var et veldig lite rom. Vi luftet og håpet at lukten ville bli borte. Når barna skulle legge seg fant vi ut at dynen, puten og laken var vått/fuktig og derav lukten. De hadde lagt på fuktig sengetøy. Jeg måtte ned i resepsjonen og få byttet sengetøy... Vi spiste på Dine&Bowl fordi jeg syntes at det hørtes ut som et morsomt konsept for ungene. Gledet oss til store milkshakes. Vi bestilte 2 burgere og en buffalo wings, maten var ok (litt rå burger og pommesfritten var slapp og hvit), MEN så kom nedturen. Milkshaken ble levert fra en softismaskin i et lavt plastglass med en kjeks stappet oppi til kr 60 pr stk... for en nedtur. Vi betalte 750 kr for et måltid for tre personer, her kunne Mc Donalds gjort det like bra for halve prisen og igjen ble forventningen vi hadde skrudd helt ned i bunnen.
Når vi skulle sjekke ut ga jeg denne tilbakemeldingen og jeg måtte virkelig jobbe for at jeg skulle få noe kompensert. Hvis ikke jeg hadde stått på mitt hadde ingen tilbudt meg noe. Jeg fikk til sist 40% kompensert for rommet. Dette var en utrolig dårlig hotellopplevelse desverre, vi kommer ikke igjen dit.

Takk, Tollokt
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi er en famile på 4 og bodde på et dobbeltrom (superior) med oppredd sovesofa. Gode senger og rommet var fint. Etter innsjekk av hyggelig betjening var det tid for å teste svømmebassenget. Garderoben var iskald, badstu og boblebasseng var stengt og temperaturen i vannet kunne gjerne vært et par grader høyere. Ta med 10 kronemynt for å låse skap i garderoben.

Takk, kubjelle
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

På en norgesturné der vi utforsker nye steder og unngår store kjedehoteller skiller Dr Holms seg først og fremst ut med størrelsen. Her er digert. Som turist forsvinner du i mengden. Og selv om sommersola skinner ute er det vintertemperatur inne - på flere måter. Kalde fellesrom og mangel på personlig service. Enorm kø til frokost på pandemivis kunne vært forkortet med litt bedre organisering og lengre serveringstid.

2  Takk, magnen2018