Gratis avbestilling frem til 06.11.21
eDreams
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Superior dobbeltrom til 1750,00 pr natt bør være bedre utstyrt. Her var det kun håndklær og 2 plastglass. Stusselig belysning og møbelering hvorav den ene nattbordlampen aldri virket, selv om det ble meldt til resepsjonen. Svært hyggelige resepsjonister, det skal sies. Frukost buffeten var bra, og der jobbet det flinke folk som ydet god service. Den største skuffelsen var middagsserveringen i restauranten. Maten var velsmakende og fint presentert, men meny utvalget var svært begrenset; 3 hovedretter, hvorav 1 vegetar, og 2 rødviner !?!. Dette var langt under pari. Det samme gjaldt for spritkartet. Servicenivået til servitørene har stort forbedringspotensiale. Noen virkert svært urutinerte, andre uoppmerksomme og nærmest arrogante. Det skjemmer stort det staselige gamle dr. Holms, at middagsopplevelsen ble en stusselig opplevelse.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, nilsh347
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, hyggelig betjening. Greit rom, men alderen lar seg ikke skjule. Mye var stengt utenom sesong, men sånn er det vel overalt. Sikkert mye liv i vintersesongen. Parkering rett utenfor. Frokosten manglet absolutt ingen ting. Kan absolutt anbefales, kommer tilbake.

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, mikkelbo
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi valgte dette hotellet i håp å oppleve et «uforglemmelig» hotell. Med en rompris for et standard dobbeltrom på kr 1750 pr. natt hadde vi høye forventninger. Hotellet virker litt slitent og puben er en nokså harry bowlingpub. Hotellet har ingen fine vestvendte uteplasser, noe som vi savnet veldig den fine sommerkvelden vi var der. Rommet var ok og sengen var god. Frokosten var også god. Vanskelig å finne parkering sent på kvelden.

Takk, hildeb740
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Har bodd her ved noen anledninger, men det er noen år siden nå. Forventningene var derfor ganske høye, og vi ble derfor litt skuffet over både hotell og middagsbuffet. God informasjon og hyggelig betjening ved ankomst. Grei frokost, men det burde vært tilrettelagt mye bedre for smitteverntiltak.

2  Takk, DrNord
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde hørt mye positivt om dette hotellet, og tenkte at vi skulle ta inn her som en avslutning på sommerferien, på vei hjem. Parkeringen var ok, ikke rett utenfor døra, men heller ikke så langt unna at det var noe problem. «Velkomsten» var så som så, veldig profesjonelt og upersonlig. Helt greit det, egentlig, men blikkontakt med gjestene gjør seg veldig bra. Jeg prøvde å få til dette, men fullstendig uten hell. Veldig negativ start fra mitt synspunkt. Hotellet bærer preg av fordums prakt, og rommet var for så vidt greit nok ut fra dette, selv om det ble i varmeste laget.
Vi bestilte middag, og det var vår egen feil at vi automatisk trodde det skulle være en a la carte meny. De hadde kun buffet, noe som var en smule skuffende. Men vi tenkte at det blir sikkert bra likevel, noe det ikke ble. Jeg er ikke veldig opphengt i gourmetmat, men dette var elendige greier, veldig overpriset, og ikke noe jeg ville anbefalt til noen.
De hadde heller ikke spesielt mye vin på lager, jeg skjønner ikke helt poenget med å levere et vinkart til gjestene, der de ikke har mer enn ca. halvparten av det som står der.
Veldig skuffende opplevelse.

Frokosten var god, men smittevernet var så som så. Det var bestikk og kniver til å forsyne seg med i all maten som var på buffeten, men kun en eneste flaske sprit, som stod plassert borte ved ved inngangen. Alle gjestene brukte dette bestikket, og jeg tviler på om alle husket å gå bort til inngangen for å bruke av spritflasken.
Her burde det vært satt ut flasker «over alt» for å gjøre det enkelt både å huske og også å bruke dette.

Dette gjorde faktisk frokosten til en dårligere opplevelse enn den kanskje hadde fortjent.

Jeg kommer sannsynligvis ikke til å ta inn her mer med mindre det skulle være noe spesielt som gjør at jeg må.
Det er vel tidsbegrenset hvor lenge man kan flyte på fordums glans, og her er det nødvendig med forbedringer.
Det kan jo hende ting fungerer bedre vinterstid, men det har jeg egentlig ikke tenkt å finne ut av, da bruker jeg heller pengene på å sjekke om det finnes bedre steder i nærheten.

PS: Utsjekkingen var mer positiv enn innsjekkingen, rett og slett fordi den ble utført av en hyggelig dame som faktisk så på oss.

2  Takk, AnneKjerstiKristvikH