Gratis avbestilling frem til 18.08.22
FindHotelUSD 145
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte dette fine hotellet på vei til Bergen. Betjeningen i resepsjonen var hyggelige og imøtekommende. Rommet var fint med ok seng og et greit bad. Senga var litt for hard for min smak og syns putene var litt for myke.

På spisestedene på hotellet var maten god, men personalet tok ikke smittevernet seriøst. I frokostbufeen stod det tydelig at man skulle bruke munnbind og hansker når man skulle forsyne seg av mat, men så å si alle gjestene brydde seg ikke om det og personalet tok ikke ansvar med så si fra til gjestene om det. Det stod antibac og hansker fremme, men ikke munnbind. Personalet brukte heller ikke munnbind eller hansker.
Det var en stor skuffelse at et sånt kjent sted ikke tok smittevernet mer seriøst. Hold dere unna til koronaen er over!

1  Takk, kimmern28
Anmeldt 16. juni 2021

Det er et historisk flott hotell med bra store rom, men baderom var helt utdatert. Det var skuffende. Mottakelse på hotellet ble av en nok så uinteressert mann som gjorde inntrykk av at han MÅTTE sitte der. Når samme mann ikke kan hjelpe deg med det enkelte spørsmålet «kan vi få en kopp kaffe her på hotellet» så blir det skuffende.
Vi dro til sportsbaren og ba om kaffe der, men der var det bare Irish coffee å kjøpe. Det ble veldig merkelig når den andre personen bak baren selv står med en kopp kaffe i hånden. Kort sagt ikke særlig service å få. Svakt!!!! og skuffende for den prisen man betaler. Her har hotelledelse mye å hente om de er interessert. Men nå kan den ikke anbefales.

Romtips: Spør etter rom der badet er renovert.
Takk, joopc57
Anmeldt 25. mars 2021

Vi likte oss ikke på Dr. Holms hotell. Faktisk orket vi ikke mer og dro hjem en dag før vi skulle. Vi hadde virkelig gledet oss til dette oppholdet i og med at Dr Holms er så berømt og mye omtalt. Men, problemene startet med en gang vi kom.

Da vi skulle sjekke inn ble vi vist til et helt annet rom enn vi hadde booket. Jeg hadde i forkant av oppholdet ringt to ganger for å forsikre meg om at vi fikk det rommet vi ønsket og jeg hadde bekreftelse på mail, med romnummer. Dette rommet var gitt til noen andre. Vi ble selvsagt skuffet, men etter noe frem og tilbake ordnet Maria i resepsjonen at vi fikk det rommet vi hadde blitt lovet. Hun var videre fantastisk mot oss gjennom hele oppholdet, ingenting vi spurte om var for mye å ordne.

Det var også Maria vi henvendte oss til da vi ønsket å få lov å hente en kanne kaffe og kopper til å ha på rommet. Vi ble nødt til å gå i resepsjonen for å få kanne, fordi de ikke hadde dette i spisesalen. Underlig. Da min mann gikk ned for å hente kaffe neste morgen, ble han møtt av en i personalet, som rasende skjelte han ut foran de andre gjestene i spisesalen, for å fylle kannen og han ville nå bli nødt til å lage mer kaffe! Utrolig frekk ansatt som vi så flere ganger, sur ubehagelig og kranglete.

De andre ansatte ved hotellet gjorde jobben sin, men heller ikke noe mer. Vi følte oss ikke velkomne som gjester, og kviet oss for å spørre om noe som helst. Stemningen på hotellet er i det hele tatt deprimerende. Det ser ikke ut til at de ansatte trives på jobb.

Rommene er greie, men ikke noe mer. Ribbet for alt (selv delux rommene). Ingen kaffekoker, tom minibar, ingen ekstra puter eller tepper. Dynene er de tynneste jeg har opplevd på et hotell.

Maten både i sportspuben og i Bowl and Dine er ferdigprodusert og ikke noe spesielt. Frokosten er dårlig, men holder til å bli mett. Bløtkokte egg var så hardkokte at de var grønne inni, kaviar lå udelikat forhåndskviset ut av tuben på en tallerken i buffeten. Baconet var seigt og kaldt, om det i det hele tatt var noe.

Rengjøringen er ikke tilfredstillende. Smuler og hår under sengen, og jeg ble støvete, seig og grå på bena av å gå på teppet på rommet. I tillegg var det en underlig lukt på hele hotellet.

Da vi valgte å sjekke ut en dag tidligere, var det ingen spørsmål, kommentarer rundt det. Resepsjonisten så knapt på meg da jeg leverte hotellkortet, og svarte bare "ja", da jeg sa hadet bra. Så glad for å forlate et hotell har jeg nok aldri vært.
Vinterferien vår kan sies å ha blitt ødelagt av at vi valgte feil hotell. Det må finnes bedre steder å bo på Geilo enn dette.

Når det gjelder smittevern var det satt ut sprit, hansker og masker i spisesalen. Jeg var i bassenget, men valgte å gå derfra ganske fort da de godtok altfor mange i svømmehallen og det ble umulig å holde avstand. Samme problemet hadde vi i baren på afterski, fulle gjester som kom altfor nære. Det eneste vi opplevde som positivt her var resepsjonisten Maria. Så trist at det ærverdige, majestestiske og ja, absolutt vakre hotellet er så dårlig drevet. Her har ledelsen en omfattende jobb å gjøre. Kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, Andrine70
Anmeldt 11. mars 2021 via mobile enheter

Hotellet har en flott beliggenhet i Geilo sentrum.Der ser majestetisk ut på avstand .Innvendig er hotellet ganske nedslitt .Døra til hotell inngangen er tung å må åpnes manuelt. Renholdet av rommet var ikke noe særlig .Kunnskapen av destinasjonen hos de i resepsjonen var dårlig .Det virket som hotellet hadde lite folk på jobb.Hotellet er ligner mer på et to ,maks tre stjerners hotell.Vi orket ikke å teste resturanten da kvaliteten på det andre var så lav.Frokosten var ok,men da jeg spurte om muligheten for å bestille omelett fikk jeg beskjed om at det hadde de ikke, men jeg kunne spise kokt eller stekt egg.Det mest positive jeg kan si om hotellet er at det har et kjempe potensiale

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, lemmivarre
Anmeldt 3. mars 2021 via mobile enheter

Bodde der i 3 netter under vinterferien i Bergen. Fantastisk vedlikeholdt ute, men trenger en oppgradering innvendig.
Helt greit enkeltrom, godt renhold.
Frokost ok, tatt corona i betraktning. Stort pluss for å gjøre ta hensyn til mine innspill angående smittevern under frokost.
Totalt sett kanskje litt overpriset.
Største minus: 35 kroner for en kaffe for boende gjester! Jeg bor ca 40 netter i året på norske hotell og dette er første gang på 5 år at jeg har måtte betale for kaffe som boende gjest.

Dato for oppholdet: mars 2021
Reisetype: Reiste alene