Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Trip.comUSD 148
1924 av 588 anmeldelser
Anmeldt 17. juli 2021

Vi overnattet med familien på Dr.Holms. Vi har en datter med cøliaki, og det var utfordrende med spesielt frokost da det var dårlig merket med allergener. Vi måtte dobbeltsjekke hele tiden. Selve utvalget til de med cøliaki var elendig. Middagsbuffet var dog noe bedre, den var godt merket og de var behjelpelige til å finne alternative løsninger.

Rommet var fint, men elendig luft da det ikke var aircondition. Det var faktisk så dårlig luft at begge barna ble tette i nesen, og ingen fikk sove. Vi står over overnatting her neste gang.

Takk, MariN734
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fasjonabelt, men er over høyden. Vårt rom var lite, og delvis fornyet. Likevel under standarden som forventes til prisen. Beliggenheten er svært bra.

De ansatte er serviceinnstilt og gjør sitt beste mens de løper beina av seg. Dessverre er de underbemannet. Da vi skulle ha frokost, til et bord vi hadde bestilt til et gitt klokkeslett, måtte vi vente 20 min i kø. Inne til frokost var ingenting på stell; flere av varmrettene var tomt og ble ikke etterfylt, lokalet overfylt og urenslig.

Et typisk hotell som lever på gammel storhet og eksklusivitet med tanke på beliggenhet.

1  Takk, jay-dobs
Anmeldt 14. juli 2021

Vi ankom stedet og resepsjonisten sa "her var det mye" når hun leste hva jeg hadde satt under ønsker.... (jeg hadde skrevet; "ønsker stille rom med utsikt....")
Følte oss ikke velkommen, aldri vært der tidligere.... Vi fikk et rom i tredje etasje som lå over bilområdet/ankomst, mot neste bygning v inngangspartiet og rett ved toglinje.
Dusjdører kræsjet i wc på ene siden og vask på den andre siden, hvis man hadde en litt høyere bmi enn A4 hadde man ikke kommet inn i den dusjen.....
Lå våken mesteparten av natten da her var det ikke aircon og dermed måtte vinduet stå åpent. Godstog med tuting.....og vareleveranse på tomgang.
Fellesområder var ærverdige og flotte, dette skal jeg rose!
Vil også trekke frem enkel og gratis parkering som var bra.
Frokosten manglet noen som tok oss i mot, esken var tom for munnbind, hadde dårlig med ryddehjelp, få ledige bord og mennesker minglet rundt uten 1-meter.
Hadde bestilt bord til middag, avbestilte da vi så det var buffet.
Hotellet har store muligheter for å møte gjester på en helt annen måte slik at de evt vil komme tilbake. Selv velger vi annet hotell annen gang.
Skuffende og dyrt.

1  Takk, Mona2001
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte dette fine hotellet på vei til Bergen. Betjeningen i resepsjonen var hyggelige og imøtekommende. Rommet var fint med ok seng og et greit bad. Senga var litt for hard for min smak og syns putene var litt for myke.

På spisestedene på hotellet var maten god, men personalet tok ikke smittevernet seriøst. I frokostbufeen stod det tydelig at man skulle bruke munnbind og hansker når man skulle forsyne seg av mat, men så å si alle gjestene brydde seg ikke om det og personalet tok ikke ansvar med så si fra til gjestene om det. Det stod antibac og hansker fremme, men ikke munnbind. Personalet brukte heller ikke munnbind eller hansker.
Det var en stor skuffelse at et sånt kjent sted ikke tok smittevernet mer seriøst. Hold dere unna til koronaen er over!

1  Takk, kimmern28
Anmeldt 16. juni 2021

Det er et historisk flott hotell med bra store rom, men baderom var helt utdatert. Det var skuffende. Mottakelse på hotellet ble av en nok så uinteressert mann som gjorde inntrykk av at han MÅTTE sitte der. Når samme mann ikke kan hjelpe deg med det enkelte spørsmålet «kan vi få en kopp kaffe her på hotellet» så blir det skuffende.
Vi dro til sportsbaren og ba om kaffe der, men der var det bare Irish coffee å kjøpe. Det ble veldig merkelig når den andre personen bak baren selv står med en kopp kaffe i hånden. Kort sagt ikke særlig service å få. Svakt!!!! og skuffende for den prisen man betaler. Her har hotelledelse mye å hente om de er interessert. Men nå kan den ikke anbefales.

Romtips: Spør etter rom der badet er renovert.
Takk, joopc57