Gratis avbestilling frem til 06.10.22
Gratis avbestilling frem til 06.10.22
Agoda.comUSD 298
Anmeldt 12. august 2021

Lite utvalg, maten var halvvarm og bar preg av å ha ligget lenge. Blåskjellene var uapetittelige. Og dette til stive 495 NOK!

Ellers veldig spartansk rom uten vannkoker, badekar uten sklibunn for å forhindre fall.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, jonroart
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Hadde en overnatting her. Fikk et fint rom med utsikt. God seng, rent rom. Frokosten var god men litt lite fokus på smittevern i frokostsalen, det var antiback og engangshansker men det var ikke så lett å få øye på det så mange gikk forbi. Pga en feil gikk brannalarmen gjentatte ganger den kvelden vi var der og det var litt kaotisk. Alt i alt et helt greit opphold og vi kommer gjerne igjen.

Takk, lindahC2457LH
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Slitent hotell, dårlig smittevern, feil med betaling, veldig sparsommelig, ikke spesielt rent.
Veldig sentral beliggenhet
Rimelig

Kunne med enkle grep som større tv på rommet, bedre senger som ikke sklir fra hverandre, bedre frokost, bedre renhold og hyggeligere betjening vært et helt ok billig alternativ

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Anne Cathrine G
Anmeldt 31. juli 2021

Dårlig buffet til 600 kr pr person.
"Spa-hotell" uten spa. Kun et basseng. Ingen behandlere.
Dusjhodet på rommet feilmontert.
Hårføner på badet virket ikke.
Stiv pris for dårlig hotell.

Hyggelig personale.

Takk, julihallaien
Anmeldt 17. juli 2021

Vi overnattet med familien på Dr.Holms. Vi har en datter med cøliaki, og det var utfordrende med spesielt frokost da det var dårlig merket med allergener. Vi måtte dobbeltsjekke hele tiden. Selve utvalget til de med cøliaki var elendig. Middagsbuffet var dog noe bedre, den var godt merket og de var behjelpelige til å finne alternative løsninger.

Rommet var fint, men elendig luft da det ikke var aircondition. Det var faktisk så dårlig luft at begge barna ble tette i nesen, og ingen fikk sove. Vi står over overnatting her neste gang.

Takk, MariN734