Psyduck
Reception
1.8 km fra Highland Lodge
Se flere hoteller i Geilo
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom tilbake til highland lodge og vi viste at rommene ikke var de fresheste. Men vi likte restauranten og lounge området sist vi var der. Så det gledet vi oss til. Nå da vi kom så det ut som vi gikk rett inn i bakeriet og det var en pitte liten resepsjon ved siden av. Restauranten var ikke mer og lounge området var mer blitt spiseplass. Forøvrig veldig god pizza Men vi kommer nok ikke igjen. Rommene bærer preg av at alder og ingen plan. Feks ingen lys som hører til lysbryter innenfor døren. Gamledagse bad etc.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, solveigdahlc
Anmeldt 30. september 2018

Veldig flott resepsjon og spsiseområde, men det hjelper lite når det første vi måtte gjøre da vi kom på rommet var å gjøre rent. Det var en stor familie med hybelkaniner på rommet. Heldigvis var det en støvsuger på rommet.

Videre var maten forferdelig. Det var ingen frokostbuffet, men en a la carte-meny. Maten virket gjennomgående å være kokt i fett, selv om den var stekt, og det var vanskelig å spise opp uten å bli kvalm. Minstemann nektet å spise der etter den første frokosten. Vi bestilte også lunsj én dag, forskjellige pastaretter, men heller ikke det ble spist opp.

Da vi dro ga vi beskjed om at vi ønsket prisavslag da det ikke er riktig å betale full pris når vi må selv måtte gjøre rent ved ankomst, og da vi delvis måtte kjøpe mat andre steder i stedenfor å spise den inkluderte frokosten på hotellet. Hotellet skulle komme tilbake til oss, men vi hørte aldri noe mer.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Ole Magnus K
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

En regntung dag tok en tur i svømmebassenget i forbindelse med en uke på hytta på Ustaoset. Pent og ordentlig, fin vannsklie og boblebad. Det kunne fort bli litt trangt i hovedbassenget. Ikke den aller største badeopplevelsen, men greit og hyggelig.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Camper400021
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vi var sulten og måtte ha noe mat, så kom vi innom her og så de hadde pizza 👌🏻
Vi bestilte hver sin pizza og det smakte kjempe godt! Ble veldig mett og god etterpå! Anbefaler å stikke innom når man er i Geilo 👍🏻 kjøpte også brød de selger her, veldig godt brød!

PS. Vi var innom igjen noen dager etterpå og spiste engang til! Så god var den 👍🏻

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, MarieHauk
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

To sultne sjeler på jakt etter et sted å spise lunsj på Geilo. En regnfull dag i fellesferien, med mye turister til stede.
Valget falt på Highland Lodge Cafe. En strålende disk med bakevarer var fristende, men det ble en pizza i stedet. Pizza serrano, med tomatsaus, fersk champignon, mozzarella, ruccola og serranoskinke. En meget raus porsjon til kr 185,- Dette var bra! Sprakk på en kaffe og fersk kanelbolle etterpå😀

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 992eirikp