Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Styr unna rom 540 ! Bøttekott uten vindu og normal takhøyde. Vindu ut mot nødutgangsjakta der det støyer fra aircondition. Null utsikt, kun betong. Ikke nok med det pris over 1000,- Verste denne sommeren.

Dato for oppholdet: juli 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, 577berntr
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Veldig fint område både ute og inne. Fin beliggenhet for både matbutikk og til å fylle bensin, som var nyttig for oss som hadde kjørt langt og skulle langt etter overnattingen. Utrolig koseligt laget til inne med spise området og med et sjarmerende bibliotek. Når vi kom var der ingen som snakket norsk i resepsjonen som var litt irriterende og nøkkel-kortet virket ikke etter vi hadde vært en tur ute og ville inn på rommet igjen. Vaktmesteren kom og fikset det heldigvis.

Måltidene vi hadde på hotellet var ganske forskjellig. Mannen var stor fornøyd med sin burger han bestillte til middag, men den glutenfrie pizza var ikke noe serlig å skryte av. Det var en ferdig bunn fra butikken hvor alt fyller på pizza’n falt av og ned på tallerken når jeg plukker opp et stykke.
Men til frokost når jeg spurte etter glutenfritt brød, kom de med et helt brød og det smakte supert til frokost! Selv om ikke pizza var helt top, er det et stort pluss å få glutenfri mat!
Fine rom, hyggelig betjening og god mat(bortsett fra glutenfri pizza). Trivdes den ene dagen vi bodde på hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, dbcecilie
Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Jeg og kjæresten er svært glad i baksten på bakeriet på highland lodge. Jeg elsker kanelsnurrene der, og klarer stort sett ikke komme meg derfra før jeg har kjøpt to av dem. Det kan være mange der i turistsesongene (jul og påske).

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 589larsa
Anmeldt 6. april 2019

Fint restaurant område med bar og god pizza restaurant. Lite folk i baren den helgen vi var der. ……...Benyttet svømme bassenget mye fint basseng og boblebad. Rommet ble ikke fint ryddet til neste dag.

Dato for oppholdet: mars 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, SonjaV813
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Highland har eksistert alltid, men fikk for noen år siden en velfortjent facelift. Hotellet er bra det. Ikke ski in/ski out akkurat. Men ligger greit nok til med unntak av det. Helt ok mat og service også.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, Oivind_oivind