Fullt refunderbart før søn. 19. mai
  • ZenHotels.com
15.3 km fra Highland Lodge
Se flere hoteller i Geilo
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Ingen av de oppgitte fasilitetene var på rommet. Vi bestilte 2 dobbeltrom, og det ene hadde ikke engang oppbevaring for klær. Senger med søkk i madrassene, ingen ventilasjon, dårlig renhold og altfor høye priser i restauranten. Skittent frokostservise og hår i maten. Virker også som betjeningen består av skole-ungdom.
Vil unngå dette hotellet ved neste besøk på Geilo.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, victoriagP2869OW
Anmeldt 25. januar 2020

Etter å ha ventet 15 min på å få bestille, måtte vi gå til bardisken for å minne dem om at vi fremdeles ventet. Nebbete svar fra servitør gjorde ikke saken bedre.
«Restauranten» er bare en del av resepsjonen i hotellet. Bordene er ikke ryddet av og skitten. Det minst trivelige spisestedet på Geilo. Styr unna!

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, 786inga
Anmeldt 14. januar 2020 via mobile enheter

Det er nok dessverre en god del ting som kunne ha vært bedre ved dette hotellet. For det første så holdt frokosten veldig dårlig standard. Når vi ankom frokosten første dagen var det tomt for kaffe, glass og servietter. Når kaffen endelig var på plass (etter ca. 15 min) gikk jeg bort for å hente til melk til å ha oppi. Det viste seg da at det også var tomt for melk... I tillegg var mye av pålegget hardnet og så lite delikat ut.
Videre hadde vi gledet oss til å benytte oss av basseng og jaquzzi, men det viste seg at heller ikke jaquzzien var i orden. Jeg ga beskjed til personalet som sa til meg at de ikke hadde noen til å ordne det. Tv-en på rommet viste kun NRK, selv om det stod at hotellet skulle ha flere kanaler.
Siste dagen hadde vi bestemt oss for å teste pizzaen på hotellet som vi hadde hørt skulle være god. Vi ventet en stund før vi fikk mulighet til å bestille og når vi endelig hadde fått bestilt måtte vi vente 40 min på maten. Det synes vi var veldig mye da det som ble servert var pizza. Når maten endelig kom var pizzaen min inntørket og ser lite appetittelig ut. Jeg ga beskjed til servitøren og får servert en ny pizza, men det skjer først etter nye 25 min med venting...
I tillegg opplevde vi de ansatte til tider som lite imøtekommende. Jeg synes oppriktig synd i noen av de ansatte da det virket som at hotellet var svært underbemannet.
Totalt sett var dette en skuffende opplevelse!

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, susannem412
Anmeldt 30. desember 2019

Nitrist og mørkt bøttekott av et rom. Manglet lyspære på rommet som de ikke klarte å få skiftet til tross for gjentatte purringer i løpet av vårt 2-dagersopphold. Sannsynligvis Norges dårligste frokost. Bortsett fra godt brød var utvalget elendig. Kalde egg, uttørket kjøttpålegg og ost. En type syltetøy og kornblanding. Tomt for kopper, glass og kaffe, skitne bord og ingen personale å se. Aldri igjen!!

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Nilshms
Anmeldt 26. desember 2019 via mobile enheter

Useriøst opplegg og dårlig service. Urutinerte servitører som forsikret oss om at pizzaene var på vei 20 ganger. Måtte vente over en og en halv time på noen pizzaer, når vi fikk de var det feil så vi måtte vente nye 45 min. Eneste som kan redde dette stedet er å bytte hele personalet... Kan ikke anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, 247victorw