Gratis avbestilling frem til 31.07.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Var på Norgesferie og ville unne oss et hotellopphold og så at de hadde ett ledig rom igjen på dette hotellet. Når vi ankommer hotellet så står det en ung gutt i resepsjonen og henger/virker totalt uinteressert, han gir oss romkortet og vi får ingen informasjon om verken frokost, utsjekk eller hvor vi kan finne frem til ulike ting på hotellet. Hotellrommet var greit, på nattbordet stod det en lampe, men det var ingen kontakt å sette den inn i, så den fikk vi ikke brukt. De hadde bare satt lampen der som pynt? Vi hadde bestilt et familierom med et ekstra rom der det er stue og kjøkken, døren her var låst så vi måtte ned igjen og hente han som satt i resepsjonen så han kunne låse opp. Reagerer på at hotellet går ut med at de er nøye på regler rundt covid-19 og at man kun skal ta heisen med den man deler rom med, da det virker som at de ansatte ikke er så nøye på dette. På veien opp igjen går jeg mot trappene fordi jeg hadde fått med meg at hotellet var nøye på heisbruken, men resepsjonisten sier at «det er ikke såå farlig» så da kunne vi like gjerne tatt heisen for hans del. Bestemte oss for å bestille pizza, da måtte vi ned for å bestille og hente der. Der møter vi tre bak baren som ikke er interessert i å ta kontakt og vi må stå der og nærmest beklage oss for at vi vil bestille noe. Pizza til 200kr var heller ikke noe høydare. Ved utsjekk ønsket vi kvittering, men kopimaskinen fungerte ikke og jeg skulle derfor få den tilsendt på mail (det har gått én uke nå og jeg har enda ikke fått den) vi droppet også frokosten da det stod en kø på 15stk, og én stakkars ansatt som måtte fylle på tallerkenen til hver enkelt, noe som resulterte i at det tok veldig lang tid.

Servicen fra de som jobber der er elendig, ansatte som virker uinteresserte og sure. Mange som ikke snakker norsk og dårlig engelsk gjør det vanskelig å kommunisere. Kommer IKKE til å anbefale dette hotellet videre, ikke verdt pengene og blir nok ingen tur på oss hit igjen.

PS. Hvis man bestiller et familierom så står det ingenting om at man selv er ansvarlig for å vaske/rydde rommet, men det er man tydeligvis. Dette var vi ikke klar over når vi bestilte og når vi kom på rommet stod det en lapp om dette. Kjøkkenet var ikke rent, og tydelig at hotellet ikke følger opp dette. Veldig ekkelt når det står møkkete tallerkner og annet på benken som vi må vaske opp.

1  Takk, trispe
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Det er knapt 4 familier i restauranten, en haug med folk i kø for å få bord og når vi først får bord er det sprayet 2 ganger med såpe og servitøren sier ikke engang velkommen eller smiler i den timen vi venter på mat. Servitøren spurte bare "hvor mange!?" og det var det. I tillegg lurer vi virkelig på om dette er et treningssenter eller restaurant da jenteservitøren går med treningstaits helt opp i (ja... Der ting går opp i) , lite appetitelig på hva vi trodde var en "skikkelig" restaurant.

Når vi fikk endelig bestilt mat tok det som sagt 1 time for 2 tynne pizza og 1 saftig burger. Maten var grei, men servicen gjorde alt dårlig.

Ikke gå hit hvis du vil slappe av og føle deg velkommen

1  Takk, 572ina
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Ingen av de oppgitte fasilitetene var på rommet. Vi bestilte 2 dobbeltrom, og det ene hadde ikke engang oppbevaring for klær. Senger med søkk i madrassene, ingen ventilasjon, dårlig renhold og altfor høye priser i restauranten. Skittent frokostservise og hår i maten. Virker også som betjeningen består av skole-ungdom.
Vil unngå dette hotellet ved neste besøk på Geilo.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, victoriagP2869OW
Anmeldt 25. januar 2020

Etter å ha ventet 15 min på å få bestille, måtte vi gå til bardisken for å minne dem om at vi fremdeles ventet. Nebbete svar fra servitør gjorde ikke saken bedre.
«Restauranten» er bare en del av resepsjonen i hotellet. Bordene er ikke ryddet av og skitten. Det minst trivelige spisestedet på Geilo. Styr unna!

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, 786inga
Anmeldt 14. januar 2020 via mobile enheter

Det er nok dessverre en god del ting som kunne ha vært bedre ved dette hotellet. For det første så holdt frokosten veldig dårlig standard. Når vi ankom frokosten første dagen var det tomt for kaffe, glass og servietter. Når kaffen endelig var på plass (etter ca. 15 min) gikk jeg bort for å hente til melk til å ha oppi. Det viste seg da at det også var tomt for melk... I tillegg var mye av pålegget hardnet og så lite delikat ut.
Videre hadde vi gledet oss til å benytte oss av basseng og jaquzzi, men det viste seg at heller ikke jaquzzien var i orden. Jeg ga beskjed til personalet som sa til meg at de ikke hadde noen til å ordne det. Tv-en på rommet viste kun NRK, selv om det stod at hotellet skulle ha flere kanaler.
Siste dagen hadde vi bestemt oss for å teste pizzaen på hotellet som vi hadde hørt skulle være god. Vi ventet en stund før vi fikk mulighet til å bestille og når vi endelig hadde fått bestilt måtte vi vente 40 min på maten. Det synes vi var veldig mye da det som ble servert var pizza. Når maten endelig kom var pizzaen min inntørket og ser lite appetittelig ut. Jeg ga beskjed til servitøren og får servert en ny pizza, men det skjer først etter nye 25 min med venting...
I tillegg opplevde vi de ansatte til tider som lite imøtekommende. Jeg synes oppriktig synd i noen av de ansatte da det virket som at hotellet var svært underbemannet.
Totalt sett var dette en skuffende opplevelse!

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, susannem412