Booking.comUSD 157
eDreamsUSD 157
CheapTicketsUSD 158
Orbitz.comUSD 158
Anmeldt 16. juli 2020

På veien hjem fra Bergen så valgte vi å bo her, men vi burde nok ha valgt et av de andre hotellene i nærheten. Det er sant som trinees skriver at vi ikke fikk noe info ved innsjekking. Vi hadde rom i 1 etasje og rommet likte vi, dog så kunne sengene vært bedre, også var det morsomt at det fantes både yatzy og spillekort. Terrasse er rett utenfor, men ikke så usjenert da det er lett å se inn til andre. Har du tung koffert, så burde du gå inn der da det ikke er heis helt ned. Lekeland er bra.

Skal du bade, så burde du gjøre det om morgenen, for de vasker kun en! gang om dagen. Jeg bada på kvelden og da var det veldig skittent i garderoben.

Siden hotellet hadde bakeri og skrøt av at de kanskje hadde Norges beste pizza, så gledet vi oss til begge deler. Frokosten ble en nedtur da det var kun en som jobbet der og hu fikk så klart veldig travelt. Veldig dårlig av hotellet! Dessuten smakte te vannet som kaffe, bestikkene og koppene dårlig vasket opp og måtte bli sendt tilbake. Hu som var der stakkars, fikk høre alle klagene. For en person rekker ikke å rydde bordene, fylle på maten, bestikk, kopp og glass alene. Og flere av gjestene valgte å heller sitte i restauranten enn i frokostsalen.

Så over til pizzaen. Den er kjempegod og er en av de beste i Norge! Aberet her var servitrisen vår som viste oss bordet, men brukte 10 min før hun kom for bestillingen. Og da hun kom, så trodde hun ikke at vi var klare og måtte derfor gå tilbake for å hente penn og papir. Hun var tydeligvis usikre på hva de hadde av drikke og dessert. Og ikke spurte hun om vi likte maten. Og det er bra at de har musikk, men burde vel ikke velge Hip Hop musikk.....

Kom hit for pizzaen, men styr ellers unna, for dette hotellet bør skjerpe seg!

Romtips: Rom 108 er ganske greit. Men gå rundt om du har tung koffert
2  Takk, AST81
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Var på Norgesferie og ville unne oss et hotellopphold og så at de hadde ett ledig rom igjen på dette hotellet. Når vi ankommer hotellet så står det en ung gutt i resepsjonen og henger/virker totalt uinteressert, han gir oss romkortet og vi får ingen informasjon om verken frokost, utsjekk eller hvor vi kan finne frem til ulike ting på hotellet. Hotellrommet var greit, på nattbordet stod det en lampe, men det var ingen kontakt å sette den inn i, så den fikk vi ikke brukt. De hadde bare satt lampen der som pynt? Vi hadde bestilt et familierom med et ekstra rom der det er stue og kjøkken, døren her var låst så vi måtte ned igjen og hente han som satt i resepsjonen så han kunne låse opp. Reagerer på at hotellet går ut med at de er nøye på regler rundt covid-19 og at man kun skal ta heisen med den man deler rom med, da det virker som at de ansatte ikke er så nøye på dette. På veien opp igjen går jeg mot trappene fordi jeg hadde fått med meg at hotellet var nøye på heisbruken, men resepsjonisten sier at «det er ikke såå farlig» så da kunne vi like gjerne tatt heisen for hans del. Bestemte oss for å bestille pizza, da måtte vi ned for å bestille og hente der. Der møter vi tre bak baren som ikke er interessert i å ta kontakt og vi må stå der og nærmest beklage oss for at vi vil bestille noe. Pizza til 200kr var heller ikke noe høydare. Ved utsjekk ønsket vi kvittering, men kopimaskinen fungerte ikke og jeg skulle derfor få den tilsendt på mail (det har gått én uke nå og jeg har enda ikke fått den) vi droppet også frokosten da det stod en kø på 15stk, og én stakkars ansatt som måtte fylle på tallerkenen til hver enkelt, noe som resulterte i at det tok veldig lang tid.

Servicen fra de som jobber der er elendig, ansatte som virker uinteresserte og sure. Mange som ikke snakker norsk og dårlig engelsk gjør det vanskelig å kommunisere. Kommer IKKE til å anbefale dette hotellet videre, ikke verdt pengene og blir nok ingen tur på oss hit igjen.

PS. Hvis man bestiller et familierom så står det ingenting om at man selv er ansvarlig for å vaske/rydde rommet, men det er man tydeligvis. Dette var vi ikke klar over når vi bestilte og når vi kom på rommet stod det en lapp om dette. Kjøkkenet var ikke rent, og tydelig at hotellet ikke følger opp dette. Veldig ekkelt når det står møkkete tallerkner og annet på benken som vi må vaske opp.

1  Takk, trispe
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Det er knapt 4 familier i restauranten, en haug med folk i kø for å få bord og når vi først får bord er det sprayet 2 ganger med såpe og servitøren sier ikke engang velkommen eller smiler i den timen vi venter på mat. Servitøren spurte bare "hvor mange!?" og det var det. I tillegg lurer vi virkelig på om dette er et treningssenter eller restaurant da jenteservitøren går med treningstaits helt opp i (ja... Der ting går opp i) , lite appetitelig på hva vi trodde var en "skikkelig" restaurant.

Når vi fikk endelig bestilt mat tok det som sagt 1 time for 2 tynne pizza og 1 saftig burger. Maten var grei, men servicen gjorde alt dårlig.

Ikke gå hit hvis du vil slappe av og føle deg velkommen

1  Takk, 572ina
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Ingen av de oppgitte fasilitetene var på rommet. Vi bestilte 2 dobbeltrom, og det ene hadde ikke engang oppbevaring for klær. Senger med søkk i madrassene, ingen ventilasjon, dårlig renhold og altfor høye priser i restauranten. Skittent frokostservise og hår i maten. Virker også som betjeningen består av skole-ungdom.
Vil unngå dette hotellet ved neste besøk på Geilo.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, victoriagP2869OW
Anmeldt 25. januar 2020

Etter å ha ventet 15 min på å få bestille, måtte vi gå til bardisken for å minne dem om at vi fremdeles ventet. Nebbete svar fra servitør gjorde ikke saken bedre.
«Restauranten» er bare en del av resepsjonen i hotellet. Bordene er ikke ryddet av og skitten. Det minst trivelige spisestedet på Geilo. Styr unna!

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, 786inga