kr 1 520
    0.7 km fra Highland Lodge
    Se flere hoteller i Geilo
    2025 av 214 anmeldelser
    Anmeldt 23. juli 2020

Etter å ha budd på hytter i ferien skulle vi avslutte med eit hotellopphold. Det enda med at vi ønska oss tilbake til campinghyttene!

Rommet var heilt ok, men det var lytt så vi hørte alle som gikk i gangen. Middag fikk ikkje på hotellet då det var fullbooka. Etter å ha ete middag ute så tenkte vi å ta ein drink i baren. Spurte etter eit barkart, men dei hadde dei ikkje. Alt dei kunne tilby var tappe øl eller flaske øl.

Under frokosten var det knapt eit bord det ikkje sto skitne fat på. Ei stakkars jente serverte gjestane og fylte på då det blei tomt, blei laaang kø.

Bakervarene såg gode ut, men det låg igjen smuler frå dagens bakervarer. Dei samme smulane låg der dagen etter på etter at det var fylt på med nytt. Det frista lite

Alt i alt så var det ein gedigen fiasko å bestille på dette underbemanna hotellet. Dei tilbydde ingen ting anna enn eit rom for natta. Hadde forventa mykje meir.

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, Nikolaipatur
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

På vei over fjellet - med hund - booket vi inn her, rommet var helt ok, prisen var også ok, mye for pengene!
    Tydelig at de var underbemannet, pga Corona og langt flere gjester enn beregnet. Betjeningen gjorde sitt ytterste og det var mer enn godt nok! Fantastiske bakervarer, flott terrasse hvor vi spiste en utrolig god grillet biff med nydelig potet og tilbehør. Dessert Creme Brulet var en av de bedre! Frokost kunne også inntas på terrassen - perfekt for oss med hund!
    Alt i alt et perfekt sted for en pause på veien over fjellet!

Vi brukte også ettermiddagen på å gå rundt vannet, 13 km, anbefales!

1  Takk, Bergenbyernydeli
    Anmeldt 19. juli 2020

Hotellrommene var flotte og sengene er gode, det eneste som var kjedelig var støy fra trafikken.
    Så kommer vi til frokosten... Når man har allergier er det eneste alternativet druer. Ikke et eneste brødalternativ og det meste var stekt i smør. Veldig kjedelig når man har hvete, melk og soya allergi, i tillegg til at man ikke tåler en del rå frukt og grønnsaker. Den stakkars servitøren var helt alene og gjorde så godt hun kunne, men det var altfor mye å gjøre. Det burde vært ansatt en til.
    Når vi skulle sjekke ut var det heller ingen i resepsjonen og køen var lang.

2  Takk, Gjest736
    Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Her er det betjening som ikke kan drive hotel. Det manglet tv-tilkobling. Lovte å løse det dag etter dag uten å løse det. Wi-Fi så tregt at det ikke kunne brukes. Vaskepersonell var på rommet og fjernet rødvinskartong - nektet for å ha vært der. Renhold av bestikk og tallerkner i frokostsalen var dårlig. Leste dessverre ikke anmeldelse på tripadviser på forhånd, da hadde vi i det minste vært forberedt.

1  Takk, Sigbjørn R
    Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

La meg starte med pizza, den var knallgod! Muligens en av de beste pizzaene jeg har spist på restaurant. Men, kl 1800 spurte vi om et bord. Fikk bord kk 20:15, ikke plass til alle gjester som bor på hotellet å kunne spise. Dette er for dårlig!

Så, hotellet er mørkt og dystert. Alt for lite betjening på jobb, dermed blir det
    Dårlig service!

Frokost, jeg spør om hygienetiltakene under covid-19! En ung servitør som fylte på og måtte rydde bord, bord var full av brukte glass, kopper, fat og matrester og det kom stadig gjester som skulle ha bord. Jeg tørket eget bord! Hun hadde for mye å gjøre!

Må ha mer folk på jobb, spesielt i disse covid-19 tider.

Ikke imponert over dette hotellet, men pizzaen var knall god!

2  Takk, 282christopherb