Jan
    kr 935
    kr 892
1.8 km fra Highland Lodge
Gratis parkering
Geilo Hytter of Camping ligger 1853 meter fra Geilo Sentrum.  Vi har 13 hytter og tar i mot 26 bobiler/vogner og ca 15 telt.  Relativt nytt sanitæranlegg med dusj/wc, vaskerom og eget rom for do tømming.  Gratis WIFI på hele området.  Hele området har plen og asfalt.  9 vinterisolerte hytter med dusj/wc + 4 enkle hytter uten dusj/wc, men her er det mulig å benytte sanitæranlegget.  Hyttene kan forhåndsbestilles, plass til bobiler, vogner og telt kan kun bestilles på ankomstdagen.
kr 764
    • Priceline
    Se flere hoteller i Geilo
    1924 av 216 anmeldelser
    Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Var innom med en gjeng venninner og gledet oss til lunsj etter lang fjelltur. Dette var en fredag kl 14. Vi kom inn og så en slunken disk med bakervarer men heldigvis også en pizzameny. Vi sa vi ønsket å bestille pizza - men fikk et kort svar tilbake; kl 15. Oppfølgingsspørsmål; dere har ikke noe lunsjgreier nå da? Kort svar igjen; kl 15.
    Vi gikk selvsagt ut. Men - hva med å si; vi har ikke åpent for servering av varm mat før kl 15 - og et aldri så lite smil? Ville vært veldig enkelt!

Dato for oppholdet: september 2020
    1  Takk, ViggiLillehammer
    Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fikk et kjempefint rom i 6 etasje med 3 soverom og 3 bad.

Men relativt dårlig vasket rom.møkkete kjøkken og møkkete på soverom. Virker som de har hatt svært dårlig tid til utvask.

Men verste her er servicen,de virker fullstendig uinteressert i å selge eller hjelpe deg i resepsjon og restauranten. Bakevarer var rå innvendig,drikkevarer var gått ut på dato.

Utrolig arrogant holdning av de ansatte,virker som de bare helst vil være et annet sted enn på jobb.Mulig de er sommerhjelp og derfor så uinteressert.

Veldig synd,da dette kunne vært veldig bra hotell med små endringer.

Takk, jarleS_11
    Anmeldt 23. juli 2020

Etter å ha budd på hytter i ferien skulle vi avslutte med eit hotellopphold. Det enda med at vi ønska oss tilbake til campinghyttene!

Rommet var heilt ok, men det var lytt så vi hørte alle som gikk i gangen. Middag fikk ikkje på hotellet då det var fullbooka. Etter å ha ete middag ute så tenkte vi å ta ein drink i baren. Spurte etter eit barkart, men dei hadde dei ikkje. Alt dei kunne tilby var tappe øl eller flaske øl.

Under frokosten var det knapt eit bord det ikkje sto skitne fat på. Ei stakkars jente serverte gjestane og fylte på då det blei tomt, blei laaang kø.

Bakervarene såg gode ut, men det låg igjen smuler frå dagens bakervarer. Dei samme smulane låg der dagen etter på etter at det var fylt på med nytt. Det frista lite

Alt i alt så var det ein gedigen fiasko å bestille på dette underbemanna hotellet. Dei tilbydde ingen ting anna enn eit rom for natta. Hadde forventa mykje meir.

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, Nikolaipatur
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

På vei over fjellet - med hund - booket vi inn her, rommet var helt ok, prisen var også ok, mye for pengene!
    Tydelig at de var underbemannet, pga Corona og langt flere gjester enn beregnet. Betjeningen gjorde sitt ytterste og det var mer enn godt nok! Fantastiske bakervarer, flott terrasse hvor vi spiste en utrolig god grillet biff med nydelig potet og tilbehør. Dessert Creme Brulet var en av de bedre! Frokost kunne også inntas på terrassen - perfekt for oss med hund!
    Alt i alt et perfekt sted for en pause på veien over fjellet!

Vi brukte også ettermiddagen på å gå rundt vannet, 13 km, anbefales!

1  Takk, Bergenbyernydeli
    Anmeldt 19. juli 2020

Hotellrommene var flotte og sengene er gode, det eneste som var kjedelig var støy fra trafikken.
    Så kommer vi til frokosten... Når man har allergier er det eneste alternativet druer. Ikke et eneste brødalternativ og det meste var stekt i smør. Veldig kjedelig når man har hvete, melk og soya allergi, i tillegg til at man ikke tåler en del rå frukt og grønnsaker. Den stakkars servitøren var helt alene og gjorde så godt hun kunne, men det var altfor mye å gjøre. Det burde vært ansatt en til.
    Når vi skulle sjekke ut var det heller ingen i resepsjonen og køen var lang.

2  Takk, Gjest736