Booking.comUSD 142
eDreamsUSD 142
Orbitz.comUSD 131
Trip.comUSD 144
Anmeldt 22. september 2020

Vi stoppet for middag - og det var ikke en hyggelig opplevelse. Jeg bestilte medium stekt biff, og kona bestilte en glutenfri pizza. Så var det bare å vente på maten - og vi satt og ventet og ventet og ventet ... 55 minutt tok det før maten sto på bordet!

Da den endelig kom fikk jeg en ganske god biff - men den var ikke medium stekt, men blodig. Og pizzaen til kona var bare stekt i kanten rundt - resten av den var bare rå deig med fyll på.

Skulle tro at de hadde klart å steke maten så lang tid det tok før den kom - men neida, det klarte de altså ikke. Og ikke kan de unnskylde seg med at det var på grunn av at de hadde mye å gjøre - for det hadde de ikke. Bare halvfull restaurant denne dagen.

Så er du sulten - finn et annet sted å stoppe, for her sulter du jo ihjel før maten kommer.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 958janv
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Var innom med en gjeng venninner og gledet oss til lunsj etter lang fjelltur. Dette var en fredag kl 14. Vi kom inn og så en slunken disk med bakervarer men heldigvis også en pizzameny. Vi sa vi ønsket å bestille pizza - men fikk et kort svar tilbake; kl 15. Oppfølgingsspørsmål; dere har ikke noe lunsjgreier nå da? Kort svar igjen; kl 15.
Vi gikk selvsagt ut. Men - hva med å si; vi har ikke åpent for servering av varm mat før kl 15 - og et aldri så lite smil? Ville vært veldig enkelt!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, ViggiLillehammer
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fikk et kjempefint rom i 6 etasje med 3 soverom og 3 bad.

Men relativt dårlig vasket rom.møkkete kjøkken og møkkete på soverom. Virker som de har hatt svært dårlig tid til utvask.

Men verste her er servicen,de virker fullstendig uinteressert i å selge eller hjelpe deg i resepsjon og restauranten. Bakevarer var rå innvendig,drikkevarer var gått ut på dato.

Utrolig arrogant holdning av de ansatte,virker som de bare helst vil være et annet sted enn på jobb.Mulig de er sommerhjelp og derfor så uinteressert.

Veldig synd,da dette kunne vært veldig bra hotell med små endringer.

Takk, jarleS_11
Anmeldt 23. juli 2020

Etter å ha budd på hytter i ferien skulle vi avslutte med eit hotellopphold. Det enda med at vi ønska oss tilbake til campinghyttene!

Rommet var heilt ok, men det var lytt så vi hørte alle som gikk i gangen. Middag fikk ikkje på hotellet då det var fullbooka. Etter å ha ete middag ute så tenkte vi å ta ein drink i baren. Spurte etter eit barkart, men dei hadde dei ikkje. Alt dei kunne tilby var tappe øl eller flaske øl.

Under frokosten var det knapt eit bord det ikkje sto skitne fat på. Ei stakkars jente serverte gjestane og fylte på då det blei tomt, blei laaang kø.

Bakervarene såg gode ut, men det låg igjen smuler frå dagens bakervarer. Dei samme smulane låg der dagen etter på etter at det var fylt på med nytt. Det frista lite

Alt i alt så var det ein gedigen fiasko å bestille på dette underbemanna hotellet. Dei tilbydde ingen ting anna enn eit rom for natta. Hadde forventa mykje meir.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Nikolaipatur
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

På vei over fjellet - med hund - booket vi inn her, rommet var helt ok, prisen var også ok, mye for pengene!
Tydelig at de var underbemannet, pga Corona og langt flere gjester enn beregnet. Betjeningen gjorde sitt ytterste og det var mer enn godt nok! Fantastiske bakervarer, flott terrasse hvor vi spiste en utrolig god grillet biff med nydelig potet og tilbehør. Dessert Creme Brulet var en av de bedre! Frokost kunne også inntas på terrassen - perfekt for oss med hund!
Alt i alt et perfekt sted for en pause på veien over fjellet!

Vi brukte også ettermiddagen på å gå rundt vannet, 13 km, anbefales!

1  Takk, Bergenbyernydeli