eDreamsUSD 141
ZenHotels.com
Anmeldt 17. februar 2020

Kjempefint feriested for barnefamilier. Nydelig mat, skitrekk rett ved inngangen og supre skiløyper på alle kanter. Servicen er veldig bra, og rommene store og romslige. God valuta for pengene! Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, 664mortenh
Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

Hatt en utrolig hyggelig opplevelse på Lia Fjellhotell.
Stort rom som passer på fjellet, med gode senger, balkong og utsikt.
Hyggelig personale som gjorde masse for at vi skulle føle oss som hjemme.
Gode anbefalinger av gåturer, Hotel California(utsiktshytten de har satt opp på toppen) kan anbefales.
Middagen begge dager var utsøkt, spesielt reinsdyr på lørdagen.
Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, olekristians2014
Anmeldt 1. november 2019

Skrekkelig hotellrom som skriker etter oppussing, fasiliteter som ikke står til forventninger eller stand og betjening som er direkte frekke og utspekulerte. Anbefaler alle å Styre unna dette hotellet!
Vi ble møtt av personale som ikke sto til noe hjelp, var ufyselige mot oss og behandlet oss som om vi var til bry.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Jensgrydal
Anmeldt 11. mars 2017 via mobile enheter

Dette er et sted vi reiser til hvert år. Det er blitt en tradisjon for oss, og vi trives godt. Dersom man har store forventninger til hotellet er ikke dette stedet. Her er det slitt og mangel på vedlikehold. Aksepterer man det, er plassen fantastisk for barnefamilier, med slalombakke rett utenfor døren. Maten er topp og det er enkelt og hyggelig. Prisen er også hyggelig. Lunsjen kl 14 er høydepunktet.

Dato for oppholdet: mars 2017
2  Takk, Tom K
Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

Hit kommer jeg nok ikke tilbake. Her trengs det oppussing, rydding og oppgradering til mer moderne standard både inn- og utvendig. Gode nok senger, men utdaterte og slitte omgivelser suger energi. Vi hadde tre minikjøleskap stuvet unna på rommet. I gangen var det et salig rot av ting og tang. Ingen betjening til å rydde etter frokost. Jeg kan godt rydde bordet selv, men ikke til denne prisen. Måten frokosten var anrettet på, var ikke spesielt innbydende. Hvitost som man selv må skjære av frister ikke når den står der skjevskåret og hardt behandlet av andre. Ingen kaffebrød. Ved til peisen stablet i lintøytraller i spisesalen er heller ikke særlig sjarmerende. Titulerer man seg hotell, forventes en bedre standard.

Dato for oppholdet: juli 2016
6  Takk, Heidi H