eDreamsUSD 154
FindHotel
Anmeldt 27. juni 2021

Kjempekoselig hotell i rolige og idylliske omgivelser med hyggelig vertskap og utrolig god mat! Innredningen er kjempekoselig og gir en god følelse av at man er på fjellet. Kommer gjerne igjen! Godt renhold og gode tiltak mtp korona også! :)

Takk, tinacL2586L
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

God mat og gode senger! Deilig frokost og reinsdyrsteken lørdag middag var nydelig. Var en helg i august for kr.1500 per pers, med alt av mat hele helgen. Mye for pengene! Stille og fint, nye håndklær hver dag. Nytt bad, enkelt men rent. Hit kan vi dra igjen!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Elisabeth Chris... N
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Sjarmerende sted med hyggelig vertskap og god mat. Men det skriker etter behov for oppussing og modernisering av både møbler og interiør. Hard gammel seng og 2 cm tykk pute bidro ikke akkurat til en god natts søvn... Hele badet blir vått ved dusjing.

1  Takk, Tuvi21
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Var der med familie på 5. Rommet var stort og fint. Gode senger til alle + stor sofagruppe. Personalet var kjempehyggelig. Rommet var ikke klart da vi fikk det, men de kom og ordnet det veldig fint. Hotellet har en 80-talls sjarm vi likte godt. Maten var helt fantastisk. Middagsbuffeten er kanskje det beste vi har fått på noen hotell noen gang. Både kald og varm hjemmelaget mat smakte kjempegodt. Frokosten også, kvalitet på alt. Verdt å dra dit kun pga maten. Både voksne og barn hadde en veldig fin opplevelse der. Om noe kan trekke ned er det badet, blir vått på gulvet fra dusjen. Men ingen stor greie. Kommer veldig gjerne igjen for flere dager neste gang

Takk, mortenp867
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig mottakelse fra innehaver, deilig middag, gode senger og en helt fantstisk frokost, selv i disse koronatider. Anbefales på alle måter, selv om rommene er noe slitt. Fint utgangspunkt for turer i fjellet

Takk, ssg5013