“Treg service”

Peppes Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 24 Restauranter i Geilo
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Servicen var svært treg da vi ankom og skulle bestille. Håndterte gjester i feil rekkefølge, uavhengig av ankomst som gjorde at det tok en stund før man fikk servert. Pizzaen var typisk Peppes Pizza og leverte på forventningene.

1  Takk, Nextplorer123

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Her var det veldig hyggelig personale og gode pizzaer. Her får en følelsen av å være på en restaurant og ikke bare en pizzasjappe. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, torbj_rnl845
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

6 stykker fikk pizza som bestilt. Grei servering og pizzaene var som forventet. En med glutenallergi var ikke helt fornøyd

Dato for besøk: mars 2020
Takk, svenheim
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Vi spiste en lettere middag og bestilte glutenfri pizza med biffkjøtt. Pizzabunn var tynn og sprø men ble skuffet over at det var svært få biffkjøtt biter. Sentral beliggenhet, hyggelig betjening.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 277arnee
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Pizza før togtur hjem etter 3 dagers vinterferie med skigåing; både alpint og langrenn. Hyggelig betjening. Grei service. Peppes er Peppes!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 118lailas

Reisende som så på Peppes Restaurant, så også på

Har du vært i Peppes Restaurant? Del dine erfaringer!