“Forferdelig opplevelse”

Peppes Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 24 Restauranter i Geilo
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 11. september 2021

Pizzaen kom etter 50 minutter, lunken. Et av besøket bestilte glutenfri, den så ikke ut. Den var lunken, steinhard og hadde åpenbart stått lenge på vent. Ingen kom bort for å spørre om maten smakte eller om vi ville ha mer å drikke. Alle servitørene løp inn på kjøkkenet og gjemte seg så fort muligheten bød seg. Etter vi hadde spist opp vår lunkne pizza fikk vi mast oss til en ny glutenfri pizza, og denne var noe bedre.
Konklusjon; Dårlig service, dårlig mat. Anbefaler å spandere på seg et annet spisested når man først er på Geilo.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, crlh14

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk innom Peppes Pizza på Geilo for en lunsj. Mye folk, men fikk et ledig bord. Etter lang tid kom servitør 1 og tok opp bestilling på drikke, og dette kom raskt. Etter litt for lang tid kom servitør 2 og tok opp matbestilling. Maten kom innen noenlunde rimelig tid og smakte utmerket.

Etter det var det ikke noe forsøk på mersalg av dessert eller drikke, så vi ønsket å betale.
Først spurte vi servitør 2 to ganger, deretter gikk jeg inn og fikk mast et par ganger på en servitør 3 inne. Totalt gikk det over en halvtime for å få betalt. Pga Corona skulle vi helst ikke gå for mye rundt.

Problemet på denne restauranten var at alle servitørene var veldig unge og tydeligvis uerfarne. De virret rundt i et kaos, og mange bord ble stående med oppvask lenge etter at gjesten hadde gått. De gikk tomhendt inn når de hadde levert mat, og da blir det lite effektivt.
Så med god drilling av servitørkorpset blir dette bra igjen.

Takk, Rune R
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Kom på travel dag men med en del ledig likevel. Ventet lenge for plassering, men ingen servitører som passerte oss ofret oss engang et blikk. Forståelse for at det er travelt, men et «Velkommen, vi kommer til dere snart» hadde vært uproblematisk. De andre serveringsstedene ble straks mer interessante når vi blir ignorert.

Takk, kjetilveslest_lt
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk servert pizza med rå deig, og vi måtte vente en halvtime på å få kontakt med en kelner for å betale for maten. Vi fikk ingen rabatt for den rå deigen.

1  Takk, W2587WGmaries
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Sulten familie kom for å spise, sto i kø utenfor i 15 min. Spurte så en servitør om hjelp og de kunne fortelle at de var tomme for pizza og måtte stenge. Dårlig kundebehandling og la folk vente i kø unødvendig.

Takk, 676helenem

Reisende som så på Peppes Restaurant, så også på

Har du vært i Peppes Restaurant? Del dine erfaringer!