“På reisen”
Anmeldelse av Ro Kro

Ro Kro
Vurdert som nr. 7 av 25 Restauranter i Geilo
Beskrivelse: Ro Kro er et av spisestedene på Geilo som har eksistert lengst. Familiedrevet i alle år, med mange lokale stamgjester. På Ro Kro får du god hjemmelaget mat og porsjonene er solide. Du er mett og glad når du går ut fra Ro Kro. Plassert like ved togstasjonen har vi uteservering om sommeren. Så dersom toget er forsinket, er det bare å stikke bort til Ro Kro å ta en kaffe så lenge...
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Igjen fantastisk mat til en bra pris. Rikelige porsjoner og godt laget tradisjonell norsk mat. Hyggelige omgivelser, og hyggelig betjening.

Takk, Terje_v_k

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Bare helt fantastisk koselig, typisk norsk spisestedet, hvor du kan kjøpe no nonsens norsk husmannskost, som smaker godt og ha en veldig normal pris.

De fleste (litt eldre) av lokal befolkning sitter her og spise, på grunn av lav terskel hyggelighet, som du mangler på flotte store moderne steder. Her er det fortsatt samme familie som eier både hotell og restaurant, som legger sin kjærlighet for bedriften i mat og service. Ikke forvent noe hokuspokus, her kan du komme som du er, blir du i vare tatt, og kan du oppleve typisk norsk atmosfære.

Anbefales til alle turister som vil oppleve norsk matkultur.

Takk, JiskaV17
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Stoppet på Geilo for å spise på vei hjem i ferien, vi vandret litt rundt for å se hva som fantes. På TripAdvisor fant vi Ro Kro, vi hadde nok ikke gått så langt opp om vi ikke hadde gått innom TripAdvisor. Husket da at her har jeg vært før da jeg var liten så her ville jeg inn med mine små. Litt slitt preg på inngangspartiet men koselig inne. Hyggelig mann som betjente oss, gutten min ville ha pommes frites til kjøttkaker i stedenfor potet og det fikk han uten problem. God mat til gode priser og barnevennlig. Vi satt ute under artig parasoll. Jeg likte det fine serviset fra Figgjo de brukte, det er sikkert ikke kjøpt i går og det var kult i seg selv :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hilde K
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Vårt stopp på veg østover . Ble anbefalt dette stedet . God kvalitet på maten og rikelig porsjon . Skikkelig Løvbiff med ordentlig kjøtt Anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 400bj_rgr
Anmeldt 3. april 2018

Her kan man velge mellom gode smørbrød eller "hjemmelaget" middag. Hyggelig betjening og grei mat. Prisene er overkommelige for de fleste, og man får god valuta for pengene.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, oyvind2018

Har du vært i Ro Kro? Del dine erfaringer!