Leverer alltid på preparerte løyper

Sol eller snø, god eller dårlig sikt. Det er slikt som skisenteret ikke rår over. Men her er alltid... les mer

Anmeldt 28. desember 2019
frankn670
Bergen, Norge
Min barndoms skiheiser

Geiloheisene er kanskje ikke verdens flotteste eller helt alpene, men du verden så flotte løypene... les mer

Anmeldt 18. juli 2019
christianl946
Bergen, Norge

Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

En helg i Geilo på slalåmski var helt supert! Ypperlige løypemuligheter for alle nivå, lite køer i heisene og veldig godt preparerte løyper! Vi bodde i Ål, og det var billig, og funket helt supert!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, campingpappa
Anmeldt 25. februar 2018

Fint anlegg med greie bakker, tilrettelagt for barnefamilier. Flere nedfarter som har fin utsikt mot Geilo sentrum. Kjelke bakke i Havsdalen.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Stig N
Anmeldt 18. januar 2018 via mobile enheter

Fine bakker og bra preparert. Flere fine nedkjøringer, og selv de svarte løypene er håndterbar for folk med middels ferdigheter.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, RosslandR
Anmeldt 30. april 2017

Påskeferien i Geilo blir bedre etter noen turer i Geilo Skisenter! Proft personale, god service- og alt man trenger for en hyggelig dag i skibakken!

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, jans0der
Anmeldt 20. mars 2017 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng som tok en helg på Geilo for å stå litt på ski. Løypene er brede og var bra preparert, men de var litt korte. Det kunne med fordel vært litt lengre nedkjøringer

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, oddkristerf2018