“God mat og trivelig betjening”
Anmeldelse av Golden House

Golden House
Vurdert som nr. 3 av 24 Restauranter i Geilo
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte bord noen timer før, møtte trivelig betjening. Maten var god og fint presentert. Hyggelig besøk.

1  Takk, Sigbjørn R

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat!
Masse smak og perfekte konsistenser.
Effektiv og hyggelig servering.
Anbefales absolutt!

Takk, hencg
Anmeldt 16. juli 2020

Maten var veldig god! Servitørene var hyggelige å bilde! Ikke noe neggativt med dette stedet! Anbefales❤️

Takk, Grete217
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Golden House på Geilo et så absolutt verdt et besøk. Maten er førsteklasses, menyen er stor og inneholder noe for enhver smak, også europeiske retter.
Maten kommer raskt på bordet, lokalet er innbydende og ikke minst betjeningen er både hyggelige og med riktig serviceinnstilling.

Takk, Oddvar H
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Hvis du er ute etter noe å spise, uten å være spesielt kresen, er dette stedet for deg
Har smakt mye bedre kinesisk i vårt liv, men også mye verre mat.
Den unge servitøren virket ikke spesielt interessert i oss, men maten kom lynraskt på bordet. Så den er nok omtrent ferdig før gjestene kommer.
Store porsjoner, maten var noenLunde varm nok.
Ikke et sted vi lengter tilbake til.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, SynsIT

Reisende som så på Golden House, så også på

Har du vært i Golden House? Del dine erfaringer!