“God mat og god service”
Anmeldelse av Golden House

Golden House
Vurdert som nr. 3 av 24 Restauranter i Geilo
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

God mat, rask servering og god service. Utsyrt med akvarium som var god underholdning for barna. Anbefales

Takk, Engesund

Anmeldt 30. juli 2021

Hyggelig personale og god mat. Vi var 5 ved bordet som bestilte forskjellige retter.
Alle rettene smakte godt. Ble servert rykende varm. Gode porsjoner. Vi kommer tilbake!

Takk, A100YMmonican
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Super Kina-restaurant på Geilo. Ikke la deg forlede av det ytre, innvendig er det en liten hyggelig restaurant med super service og veldig god mat. Husets spesial kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Bjerkestrand-Drammen
Anmeldt 7. mars 2021 via mobile enheter

Anbefales. En av de bedre kinarestauranter i distriktsnorge, uten tvil. God for voksne som "kan" kinamat og bra for små barn. Stedet du bør spise når på Geilo.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Molthe
Anmeldt 7. oktober 2020

Vi ville prøve kinesisk mat på Geilo, og besøket gikk hit. Var helt grei mat, typisk kinesisk. Fikk maten raskt og de var vennlige med å servere oss ekstra tilbehør uten noe tillegg. God service.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, jhstrande

Reisende som så på Golden House, så også på

Har du vært i Golden House? Del dine erfaringer!