ZenHotels.com
StayForLong
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Tilbrakte en langhelg i leilighet ved Ustedalen hotel. Leilighet inneholdt 3 soverom, bad og stor kombinert stue/spisestue/kjøkken. Kjøkken inneholder alt man trenger. Oppvaskmaskin, kjøleskap/frys, stekeovn, induksjon stekeplater, godt med kjøkkenutstyr og glass. Perfekt beliggenhet ca 400 m. fra Geilo sentrum. Utsikt mot Vestlia. På hotellet har man tilgang på badebasseng, lekerom, restaurant og bar. Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 277arnee
Anmeldt 26. august 2018

Vi møtte vennlig, norsktalende personale i resepsjonen og fikk et stort, ganske sterilt rom. I spisesalen møtte vi bare engelsktalende personale, unntatt kokken, som snakket svensk. Men han improviserte en nydelig diabetikerdessert. Stjerne!
Middagen ellers var også gjennomsnittlig, det samme må sies om frokosten, der fravær av diabetikersyltetøy var som på de fleste hotell.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Bjarne
Anmeldt 3. april 2018

Trodde ikke det var mulig for et firestjerners hotell på Geilo å tilby rom helt uten klesskap og hyller. I det «nye» Ustedalen hotell var det imidlertid tilfelle. På rommet vi fikk, til kr 1 590 pr døgn i påskeuken, var det ikke ett eneste skap eller hyller å henge/ legge klær i. Det var kun fem knagger på veggen og én kleshenger. Jeg henvendte meg i resepsjonen og sa at de måtte ha glemt å sette inn skap på rommet, men nei: «Dette var hotellets nye standard», sa de. De kom riktignok med flere kleshengere, men vi måtte likevel bo i et eneste rot de tre dagene vi var der. Bagger med skitøy, koffert med klær, sko og støvler lå spredd utover gulvet.
Hotelldirektøren har senere bekreftet at dette er den nye standarden hotellet har lagt seg på, så dette var nok vårt siste opphold på Ustedalen. Det går rett og slett ikke an å tilby gjester et rom på et fire stjerners hotell hvor man må bo med alle medbragte eiendeler og klær spredd utover gulvet. Det fant vi nok kanskje oss i for mange år siden, men da i telt eller campinghytte! Ikke på et fire stjerners hotell. For folk som er glad i å gå på ski og å ha med ekstra tøy anbefales det ikke å ta inn på Ustedalen Hotell, dessverre.

Dato for oppholdet: mars 2018
3  Takk, oyvind2018
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Leilighetene er helt ok. Mangler lit når det kommer til vasking. Veldig støvete på gulvet.
Anlegget må eies av skikkelige elbilhatere, helt nytt parkeringsgarasje uten en eneste ladepunkt for elbiler. Og dette i Norge 2018, ufattelig! Man blir henvist til en (1!) ladepunkt som finnes i sentrum der det konstant er kø og man må kjøre frem og tilbake for å finne et tidspunkt der den er ledig. Jeg tror ikke de med bensin/diesel hadde satt pris på kun 1 pumpe i hele området.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Henric298
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Det kom inn snekkere mange ganger som låste seg inn. Ventet to sekunder etter de ringte på. Hotellets ansatte beklaget dette, men ringte senere og sa man ikke kunne få rabatt på grunn av dette. Selv om vi valgte å reise tidligere fra hotellet. Sengene var også lav standard og vi fikk enkeltsenger lagt sammen selv om vi skulle ha dobbeltsenger. Ikke greit når de i tillegg vekker oss med elektrikere om morgenen. Styr unna! De syntes det var ok å leie ut til oss med balkong som manglet rekkverk, det var noe stillase foran, men definitivt farlig for barn som var på vei ut flere ganger og det manglet også deksel på to lysbrytere. Anbefaler at dere som har vært ut for dem å kontakte myndighetene, det skal vi gjøre.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Stefan E