eDreamsUSD 162
Anmeldt 4. januar 2019

Nyttårshelgen på ustedalen var en fornøyelse. Hyggelig betjening, oppgradering av rom til romslig leilighet. Fin frokost med betjening som sørget for å holde det ryddig. Flott anrettning med varme og kalde retter på festmiddagen på nyttårsaften med drinkføre og kaffe og marsipankake etterpå. Levende musikk og rakettoppskyting. Parkering i oppvarmet garage.

Romtips: Fin utsikt
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Resort325530
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Tilbrakte en langhelg i leilighet ved Ustedalen hotel. Leilighet inneholdt 3 soverom, bad og stor kombinert stue/spisestue/kjøkken. Kjøkken inneholder alt man trenger. Oppvaskmaskin, kjøleskap/frys, stekeovn, induksjon stekeplater, godt med kjøkkenutstyr og glass. Perfekt beliggenhet ca 400 m. fra Geilo sentrum. Utsikt mot Vestlia. På hotellet har man tilgang på badebasseng, lekerom, restaurant og bar. Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 277arnee
Anmeldt 26. august 2018

Vi møtte vennlig, norsktalende personale i resepsjonen og fikk et stort, ganske sterilt rom. I spisesalen møtte vi bare engelsktalende personale, unntatt kokken, som snakket svensk. Men han improviserte en nydelig diabetikerdessert. Stjerne!
Middagen ellers var også gjennomsnittlig, det samme må sies om frokosten, der fravær av diabetikersyltetøy var som på de fleste hotell.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Bjarne
Anmeldt 3. april 2018

Trodde ikke det var mulig for et firestjerners hotell på Geilo å tilby rom helt uten klesskap og hyller. I det «nye» Ustedalen hotell var det imidlertid tilfelle. På rommet vi fikk, til kr 1 590 pr døgn i påskeuken, var det ikke ett eneste skap eller hyller å henge/ legge klær i. Det var kun fem knagger på veggen og én kleshenger. Jeg henvendte meg i resepsjonen og sa at de måtte ha glemt å sette inn skap på rommet, men nei: «Dette var hotellets nye standard», sa de. De kom riktignok med flere kleshengere, men vi måtte likevel bo i et eneste rot de tre dagene vi var der. Bagger med skitøy, koffert med klær, sko og støvler lå spredd utover gulvet.
Hotelldirektøren har senere bekreftet at dette er den nye standarden hotellet har lagt seg på, så dette var nok vårt siste opphold på Ustedalen. Det går rett og slett ikke an å tilby gjester et rom på et fire stjerners hotell hvor man må bo med alle medbragte eiendeler og klær spredd utover gulvet. Det fant vi nok kanskje oss i for mange år siden, men da i telt eller campinghytte! Ikke på et fire stjerners hotell. For folk som er glad i å gå på ski og å ha med ekstra tøy anbefales det ikke å ta inn på Ustedalen Hotell, dessverre.

Dato for oppholdet: mars 2018
3  Takk, oyvind2018
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Leilighetene er helt ok. Mangler lit når det kommer til vasking. Veldig støvete på gulvet.
Anlegget må eies av skikkelige elbilhatere, helt nytt parkeringsgarasje uten en eneste ladepunkt for elbiler. Og dette i Norge 2018, ufattelig! Man blir henvist til en (1!) ladepunkt som finnes i sentrum der det konstant er kø og man må kjøre frem og tilbake for å finne et tidspunkt der den er ledig. Jeg tror ikke de med bensin/diesel hadde satt pris på kun 1 pumpe i hele området.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Henric298