“Favoritt bakeri”

A Tartiner Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Geilo
Kjøkken: Fransk
Anmeldt 31. desember 2018

Her får du de aller beste bakevarer helt ferske 7 dager i uken hele året fra kl. 0600 . Brød og boller koster noe mer enn i butikk , men de er vel verdt prisen. Brødene holder seg gode over flere dager.

Takk, Tom K

Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

En god opplevelse med fersk brød fra egen bakeri. Frokost var rikholdig og vi møt veldig hyggelig ansatte der.
Steffen

Dato for besøk: mars 2018
Takk, steffenw525
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Lite bakeri med kjempegodt brød og gjærbakst. Desverre meget dyrt. Ligger 100 meter fra rundkjøringen i sentrum.

Dato for besøk: august 2017
Takk, U C L
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Var en tur innom på vei østover og kjøpte oss noen boller. De anbefales på det sterkeste! Særlig kanelbollen!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, ingvildmariek
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Vi måtte vente en evighet på maten pga sammenblanding av bestillinger (som ikke var så rart siden bestillingen foregikk ved kassen uten å oppgi bord, og en annen servitør kom med maten). Da pizzaen endelig kom, var den ene feil og den andre kald. Vi ble bare møtt med sure miner og ingen beklagelser.

Pizzaen smakte greit, men chorizo-pizzaen var ekstremt salt, og sausen var etter mitt syn altfor søt. Å reklamere med "Norges beste pizza" blir dermed ganske misvisende.

Det eneste som trakk opp var at møblene var behagelige og at vi kunne spille biljard i den lange ventetiden.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Kremtopp

Reisende som så på A Tartiner Bakeri, så også på

Har du vært i A Tartiner Bakeri? Del dine erfaringer!