“Nydelig pizza !!! Vi var fem”
Anmeldelse av A Tartiner Bakeri

A Tartiner Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Geilo
Kjøkken: Fransk
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Nydelig pizza !!! Vi var fem personer. Topp service og deilig mat. Gode porsjoner, kjapp mat, hyggelige medarbeidere.
Vi kommer gjerne igjen.

Takk, yngvepe

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Oppskrytte greier.
Veldig fint og fancy sted.
Men dessverre ingenting glutenfritt og ikke inn bydende i hyllene. De forklarte det med melstøv i lufta, men det kan løses det ved å ha glutenfritt i poser....som de ha andre steder

Kanelbollen var visst god

1  Takk, jeanettej661
Anmeldt 5. oktober 2019

Bakverket er godt, men utvalget elendig en lørdag ettermiddag. Hadde store forhåpninger, men ingenting ble innfridd. Dårlig kaffe servert med uhøflige kommentarer.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Ingve B
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Gode brød og rundstykker. Croissanter slik de skal være. Luksus-start på dagen å handle frokosten her

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, TorTj
Anmeldt 31. desember 2018

Her får du de aller beste bakevarer helt ferske 7 dager i uken hele året fra kl. 0600 . Brød og boller koster noe mer enn i butikk , men de er vel verdt prisen. Brødene holder seg gode over flere dager.

Takk, Tom K

Reisende som så på A Tartiner Bakeri, så også på

Har du vært i A Tartiner Bakeri? Del dine erfaringer!