“Veldig god pizza. Vi var 4”
Anmeldelse av A Tartiner Bakeri

A Tartiner Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Geilo
Kjøkken: Fransk
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza.
Vi var 4 og bestilte en vegetar pizza 2 burgere og kokkens pizza. Pizza’n var overlegen. Lenge siden vi spiste en så god pizza i Norge. Må nesten utenlands for å finne maken. Tynn deilig pizza med ferske råvarer som mozzarella di bufala og burrata. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 579AdamS579

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Nydelig pizza !!! Vi var fem personer. Topp service og deilig mat. Gode porsjoner, kjapp mat, hyggelige medarbeidere.
Vi kommer gjerne igjen.

Takk, yngvepe
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Oppskrytte greier.
Veldig fint og fancy sted.
Men dessverre ingenting glutenfritt og ikke inn bydende i hyllene. De forklarte det med melstøv i lufta, men det kan løses det ved å ha glutenfritt i poser....som de ha andre steder

Kanelbollen var visst god

1  Takk, jeanettej661
Anmeldt 5. oktober 2019

Bakverket er godt, men utvalget elendig en lørdag ettermiddag. Hadde store forhåpninger, men ingenting ble innfridd. Dårlig kaffe servert med uhøflige kommentarer.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Ingve B
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Gode brød og rundstykker. Croissanter slik de skal være. Luksus-start på dagen å handle frokosten her

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, TorTj

Reisende som så på A Tartiner Bakeri, så også på

Har du vært i A Tartiner Bakeri? Del dine erfaringer!