“Topp servering, god mat”
Anmeldelse av A Tartiner Bakeri

A Tartiner Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Geilo
Kjøkken: Fransk
Anmeldt 7. september 2021

Jeg må alltid innom Bakeriet på vei til og fra hytta for å kjøpe brød. Da blir det også en kaffestopp med danske skoleboller med tertedeig. Kaffen er upåklagelig, bakevarene deilig. Den ene gangen vi har spist middag der hver også pizzaen og drinkene sjeldent gode. Hunden får være med inn og personalet er alltid service-mindede og glade.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 637birgith

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelig kanelflette og rosinbolle, Geilo landbrød kan også anbefales. Hyggelig betjening. Koselig atmosfære, vi kommer tilbake.

Takk, hei704
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Geilos desidert beste bakevarer! Mye variasjon og rykende ferskt! Kanelsnurrer og brød, croissanter og focaccia. Alt er lekkert og smakfullt! Kjøper med om morgenen til mine hyttegjester

Takk, 123456MLM
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza.
Vi var 4 og bestilte en vegetar pizza 2 burgere og kokkens pizza. Pizza’n var overlegen. Lenge siden vi spiste en så god pizza i Norge. Må nesten utenlands for å finne maken. Tynn deilig pizza med ferske råvarer som mozzarella di bufala og burrata. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, xadinkox
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Nydelig pizza !!! Vi var fem personer. Topp service og deilig mat. Gode porsjoner, kjapp mat, hyggelige medarbeidere.
Vi kommer gjerne igjen.

Takk, yngvepe

Reisende som så på A Tartiner Bakeri, så også på

Har du vært i A Tartiner Bakeri? Del dine erfaringer!