Anbefales 👌😃💪

Dette anbefales varmt🤩 Vi hadde en super opplevelse lørdag 24.7😃 Helt topp om man ønsker en aktiv... les mer

Anmeldt 2 dager siden
leneo952
Aurskog, Norge
Veldig bra - veldig morro.

Veldig bra informasjon før start. Effektiv utdeling av utstyr og hjelpsomme guider. Overrasket over... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Jens Petter S
Tønsberg, Norge

Anmeldt 5. juli 2020

For en helg! To dager med rafting med fantastisk hyggelige og flinke guider. Overnatting i flott ny lavvo. Kan virkelig anbefales. Så fine folk som jobber her. God stemning, alle var så hyggelige og flinke. Følte virkelig oss varmt velkomne.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, ReisendeMac100
Anmeldt 21. juni 2020

Fantastisk raftingopplevelse! Kan trygt anbefales for alle! Dyktige, trygge, effektive guider, ingen venting, god mat☀️

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, N8786HEmonicah
Anmeldt 14. juni 2020

Hyggelige guider, mye fin natur og får utfordret seg selv litt. Var en veldig fin tur med rappellering, bading og ake ut i vannet.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, adrianmZ32UC
Anmeldt 13. august 2019

Flott sted. Anbefales på det varmeste. Kule guider og en opplevelse for livet! Rajip Tripathi er en guiden over alle guider her !

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Anne-Mette R
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Dette var om mulig ennå kulere enn forventet! Heftige rappeleringer, hopp(9 meter) og naturlige sklier.. To morsomme og flinke guider fra Nepal Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Gulars77