Gøy for voksne og barn

Helt super tur med familien! Litt lite vann i elven da vi var der, men det får man ikke gjort noe... les mer

Anmeldt 3. august 2022
Tiriltipptopp
Oslo, Norge
Juving

Takk for herlig dag med juving. Vi hadde en kjempe fin opplevelse av juving for første gang. Følte... les mer

Anmeldt 28. juli 2022
Nicolas H
Oslo, Norge

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 5 stk. som deltok på juving. Flott opplevelse med flinke guider! Veldig gøy for alle aldersgrupper.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, jorgenhoiden
Anmeldt 5. juli 2020

For en helg! To dager med rafting med fantastisk hyggelige og flinke guider. Overnatting i flott ny lavvo. Kan virkelig anbefales. Så fine folk som jobber her. God stemning, alle var så hyggelige og flinke. Følte virkelig oss varmt velkomne.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, ReisendeMac100
Anmeldt 21. juni 2020

Fantastisk raftingopplevelse! Kan trygt anbefales for alle! Dyktige, trygge, effektive guider, ingen venting, god mat☀️

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, N8786HEmonicah
Anmeldt 14. juni 2020

Hyggelige guider, mye fin natur og får utfordret seg selv litt. Var en veldig fin tur med rappellering, bading og ake ut i vannet.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, adrianmZ32UC
Anmeldt 13. august 2019

Flott sted. Anbefales på det varmeste. Kule guider og en opplevelse for livet! Rajip Tripathi er en guiden over alle guider her !

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Anne-Mette R