Anbefales 👌😃💪

Dette anbefales varmt🤩 Vi hadde en super opplevelse lørdag 24.7😃 Helt topp om man ønsker en aktiv... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
leneo952
Aurskog, Norge
Veldig bra - veldig morro.

Veldig bra informasjon før start. Effektiv utdeling av utstyr og hjelpsomme guider. Overrasket over... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
Jens Petter S
Tønsberg, Norge

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 5 stk. som deltok på juving. Flott opplevelse med flinke guider! Veldig gøy for alle aldersgrupper.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, jorgenhoiden
Anmeldt 5. juli 2020

For en helg! To dager med rafting med fantastisk hyggelige og flinke guider. Overnatting i flott ny lavvo. Kan virkelig anbefales. Så fine folk som jobber her. God stemning, alle var så hyggelige og flinke. Følte virkelig oss varmt velkomne.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, ReisendeMac100
Anmeldt 21. juni 2020

Fantastisk raftingopplevelse! Kan trygt anbefales for alle! Dyktige, trygge, effektive guider, ingen venting, god mat☀️

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, N8786HEmonicah
Anmeldt 14. juni 2020

Hyggelige guider, mye fin natur og får utfordret seg selv litt. Var en veldig fin tur med rappellering, bading og ake ut i vannet.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, adrianmZ32UC
Anmeldt 13. august 2019

Flott sted. Anbefales på det varmeste. Kule guider og en opplevelse for livet! Rajip Tripathi er en guiden over alle guider her !

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Anne-Mette R