Gøy for voksne og barn

Helt super tur med familien! Litt lite vann i elven da vi var der, men det får man ikke gjort noe... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Tiriltipptopp
Oslo, Norge
Juving

Takk for herlig dag med juving. Vi hadde en kjempe fin opplevelse av juving for første gang. Følte... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Nicolas H
Oslo, Norge

Anmeldt 20. juli 2020

Juving med familen i Ølmosjuvet (Uvdal) Super opplevelse med trygg og hyggelig guiding hele veien ned. Anbefales på det sterkeste!!

Takk, U5389NYtomt
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Topp familie juving. En kul tur nedover spennende fossefall og kulper. Vertskapet på Dagali Fjellpark sikrer en flott dag. Verdt et besøk.

Takk, HavardMel
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 5 stk. som deltok på juving. Flott opplevelse med flinke guider! Veldig gøy for alle aldersgrupper.

Takk, jorgenhoiden
Anmeldt 5. juli 2020

For en helg! To dager med rafting med fantastisk hyggelige og flinke guider. Overnatting i flott ny lavvo. Kan virkelig anbefales. Så fine folk som jobber her. God stemning, alle var så hyggelige og flinke. Følte virkelig oss varmt velkomne.

Takk, ReisendeMac100
Anmeldt 21. juni 2020

Fantastisk raftingopplevelse! Kan trygt anbefales for alle! Dyktige, trygge, effektive guider, ingen venting, god mat☀️

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, N8786HEmonicah