Gøy for voksne og barn

Helt super tur med familien! Litt lite vann i elven da vi var der, men det får man ikke gjort noe... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Tiriltipptopp
Oslo, Norge
Juving

Takk for herlig dag med juving. Vi hadde en kjempe fin opplevelse av juving for første gang. Følte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Nicolas H
Oslo, Norge

Anmeldt 7. juli 2021

Juving er hardt å anbefale! Bestilte full on juving og var kun meg og samboer sammen med to guider frem til vi møtte resten av følget lengre ned. Utrolig morsom opplevelse og topp service fra guidene! Kan anbefales på det varmeste.Hadde bestilt lavvo å sove over i, koselig lavvo og helt klart en hyggelig opplevelse. God hjemmelaget mat og veldig hyggelig betjening som gjør det lille ekstra for å få deg til å trives. Vi kommer gjerne tilbake

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 102renatew
Anmeldt 6. mars 2021 via mobile enheter

Vi var seks stk som gledet oss til akebakken, bestilte taxi og var de første som kom hit. I det vi kom frem sa de at det var for mye vind til at vi kunne ake. Vi kunne sittet å vente i fire timer for å se om været ble bedre, men det var ikke aktuelt. 4000kr på taxi bortkasta! De sa at 09.15 begynte de å ringe rundt for å avbestille for de som hadde bestilt aking. Vi fikk ikke noe telefon og info om det før vi kom. Vi var også de eneste som hadde bestilt tid fra 10-12 så syns det er rart at de trengte 3 kvarter på å ringe til oss.....

Dato for opplevelse: mars 2021
Takk, carolinerA4660VQ
emilie_pilatova, Tým podpory webu TripadvisorFront Office Manager på Dagali Fjellpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2021

Kjære carolinerA4660VQ,

vi er veldig lei oss for bomturen dere hadde i dag og spesielt siden denne var i en taxi. Vi burde ha gitt dere beskjed, men kl 9:00 var vi fortsatt overbevist om at skiheisen skulle åpne kl 10:00.
For å forklare situasjonen - været i Dagali er veldig lokalt og stegning av skiheisen avhenger av vindretningen. Dessverre endret vindretningen seg slik at driftslederen bestemte seg at heisen måtte stenges.
Kl 09:11 bekreftet vi fortsatt til folk at de kunne komme i dag siden situasjonen så ikke så altfor ille ut. Når vi fikk beskjed fra drifsleder oppdaterte vi informasjonen på vår nettside og facebookside og begynte å ta kontakt med folk om at vi i hvertfall kom til å holde stengt fram til kl 12 i dag. Dette skjede kl 09:40. Dessverre var dere allerede ved Fjellparken på dette tidspunktet så om vi hadde kontaktet dere hadde det allerede vært for sent.
Med dette beklager vi igjen at det ble en dyr bomtur for dere. Vi kan dessverre ikke refundere taxituren til Dagali og tilbake, men vi vil veldig gjerne gi dere alle en gratis aking når det måtte passe dere.
Vi håper å se dere igjen en dag med finere vær.

Tusen takk og ha en fin dag, hilsen Dagali Fjellpark Team

Anmeldt 5. mars 2021 via mobile enheter

Vi hadde hørt om denne akebakken som sies å være Norges lengste preparerte akebakke. 1800 meter. Dette ville 11 åringen gjerne prøve ut.

Aking er bare en av flere aktiviteter som fjellparken tilbyr. Vi hadde bestilt tid i forkant. Man kunne velge 1 eller 2 timer. Prisen inkluderte kjelke, hjelm, briller og heiskort.

Etter å ha signert for aksept av reglene fikk vi en kort instruksjon på hvordan vi skulle forholde oss.

Så bar det opp i skitrekket. Kroken var hektet i kjelken, så det eneste man måtte gjøre var å holde seg fast til rattet.

På toppen må man løsne kroken fra kjelken og renne unna.

Så er man klar til å renne nedover. Her er det lange partier som gjør at man kan få god fart før man må bremse ned før en sving.

Det er utrolig kjekt å kunne ake så lenge uten stans og i tillegg slippe å dra akebrettet opp igjen selv.

Gøyal aktivitet som jeg gjerne prøver igjen. Da velger jeg 2 timer tenker jeg.

Dato for opplevelse: mars 2021
Takk, Jan F

Kjære Jan F.,

tusen takk for denne utrolig bra tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på det.

Velkommen tilbake!

Hilsen fra Dagali Fjellpark Team

Anmeldt 29. juli 2020

Familierafting var alt for enkelt. Måtte stoppe og ta buss underveis forbi alt det morsomme. Tar kun hensyn til alder og ikke kundens ferdigheter/ ønsker. Dette var omtrent som å ligge i baderingene på Sommarland i Bø når bølgen kommer. Hadde vi kunne blitt med hele veien hadde det sikkert vært bra.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Øyvind B
emilie_pilatova, Tým podpory webu TripadvisorFront Office Manager på Dagali Fjellpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2020

Hei,

tusen takk for tilbakemeldingen. Det var leit å få høre. Jeg skriver dette til guidene som en viktig punkt til forandring.

Ha en fin fredag, hilsen Emilie fra Dagalio Fjellpark

Anmeldt 20. juli 2020

Juving med familen i Ølmosjuvet (Uvdal) Super opplevelse med trygg og hyggelig guiding hele veien ned. Anbefales på det sterkeste!!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, U5389NYtomt