2-timers Racing akebrett på Dagali Fjellpark ved Geilo i Norge

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Dagali Fjellpark på
Anmeldt 2. juli 2023

Vi kjørte mountain cart på dag en. I løpet av en time får du prøvd forskjellige måter å kjøre bakken på Dag to hadde vi rafting. Bra info om regler og hva som skulle skje. Litt kjedelig at vi måtte gå skogsveien ved et stryk. Dag tre hadde vi juving. Gruppe på tolv gjorde at det ble litt venting pga sikkerhet. Venting - kaldt. Guidene var flinke til å holde humøret oppe. På campen bodde vi i en "moderne" lavo. Moderne betyr ink. strøm og madrasser. Servicen på campen var utrolig bra.

Dato for opplevelse: juni 2023
Takk, pertommyg
Anmeldt 6. april 2023

Kjøpte sjelke og fikk den ikke før om en time også måtte vi krangle med hun som jobbe der for å i det heletatt få sjelkene. Banen er også helt elendig, for mange humper og det gjør vondt å kjøre. Vil ikke anbefale med mindre du liker ukomfortable sjelker

Dato for opplevelse: april 2023
Takk, Didrikmannen
emilie_pilatova, Public Relations Manager på Dagali Fjellpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2023

Hei, det var leit å få lese at du ikke var fornøyd på akebakke i Dagali. Har du bestilt kjelkene på forhånd? Vi anbefaler dette både på hjemmesiden og på Facebook. Du har rett at om ettermiddagen nå i påske var akebakken humpete. Det var mange som ønsket å ake, og temperaturen var ganske høy, så snøen holdt seg ikke så lenge i bra forhold. Vi må vurdere å gjøre kapasiteten lavere i varme dager til neste år. Tusen takk for besøket og for anmeldelsen.

Anmeldt 28. februar 2023 via mobile enheter

Utrulig moro, godt opplegg og bra løype! God service og hyggelig betjening. Parkering rett ved anlegget, god plass! Varmestue ok.

Takk, Trip21778785911
emilie_pilatova, Public Relations Manager på Dagali Fjellpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2023

Tusen takk for anmeldensen, vi setter stor pris på det. Velkommen tilbake :-) Hilsen Emilie fra Dagali Fjellpark

Anmeldt 1. januar 2023 via mobile enheter

Vi hadde en veldig fin og utrolig gøy ake opplevelse. Vi valgte 2 timer så tok vi en mini kakao pause i varmestuen etter 1 time. Digg❄️👏🏻 Vi kommer tilbake😉❄️

Dato for opplevelse: desember 2022
Takk, FrequentFlier49408
emilie_pilatova, Kundeansvarlig på Dagali Fjellpark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2023

Hei,

tusen takk for anmeldensen. Vi setter stor pris på deres besøk. Vi er glade for at dere koste dere med aking i Dagali.

Takk for besøket, og velkommen tilbake, når dere blir ved Geilo igjen.

På vegne av Dagali Fjellpark akebakke - Emilie

Anmeldt 3. august 2022 via mobile enheter

Helt super tur med familien! Litt lite vann i elven da vi var der, men det får man ikke gjort noe med. Guiden var flink til å gi instrukser og forklare, og vi fikk masse fine bilder i etterkant av turen.

Dato for opplevelse: juli 2022
Takk, Tiriltipptopp

Hei,

tusen takk for anmeldensen. Vi setter stor pris på deres besøk. Vi er glade for at dere koste dere med rafting i Dagali.

Takk for besøket, og velkommen tilbake, når dere blir ved Geilo igjen.

På vegne av Dagali Fjellpark akebakke - Emilie