Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Kort shuttle tur og god beliggenhet nær flyplassen
Veldig hyggelig og service innstilt personale
En ny og en eldre avdeling på hotellet
Rene og greie rom med gode senger
Fin restaurant og bar
Veldig bra frokost

Dato for oppholdet: januar 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Culture18652
CIC Hospitality, Agency / Consultant på Gardermoen Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Culture,

tusen takk for din anmeldelse av Gardermoen airport hotel!

Det er spesielt hyggelig at du nevner vårt fantastiske personalet, de gjør sitt ytterste for at våre gjester skal få en god reise videre.

Vi gleder oss til å se deg igjen!

Anmeldt 3. februar 2020

Veldig lytt til gangen, hørte hver og en som gikk forbi rommet. Hadde heller ikke noe melkefri middag, også eneste eggrett til frokost var bare eggerøre med melk, trist for folk med melkeallergi. Ble middag på Cirkel K for oss.

Dato for oppholdet: februar 2020
3  Takk, M-h-m-8-4kex
Anmeldt 17. desember 2019 via mobile enheter

Et litt eldre enkelt greit nok for en natt når man skal videre med fly grytidlig fra Gardermoen flyplass neste morgen,god seng,koster 140 kroner med buss mellom flyplassen og hotellet ,noe jeg mener burde være inkludert i prisen da selvr hotellet har navnet"airport" i seg.bra med frokost som serves fra klokken 0400,så man har litt tid til å rekke tidligste fly,dette syns jeg var best med hotellet,god frokost med ferskt brød,kjøttpålegg,ost,smør,melk,juice,yoghurt,biola etc,mulig de har et bedre utvalg senere ,men veldig god frokost

Dato for oppholdet: desember 2019
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, anderstraumur
Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

Har vært på dette hotellet flere ganger ifm konferanse. Gode fasiliteter, og gode fellesområder. Be om å få rom i den mest nyoppussede delen. Noe støy fra flyene, men det kan nesten ikke unngås på et slikt sted.

Eneste minus er at maten kunne vært mye bedre, men man finner alltids noe å spise.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Weibchen
Anmeldt 14. november 2019

Et helt greit hotell der alt er på det jevne. Betjeningen er hyggelig, men ikke mer enn akkurat det de må være i et slikt yrke. Rommet var helt greit, men ikke noe mer enn det. Testet ikke frokosten, men den så helt grei ut når det kom til utvalg. Så alt i alt et helt greit hotell, der du får et helt greit opphold. Dersom du vil ha et opphold som er litt mer enn helt greit, så finnes det hoteller i nærheten som leverer litt mer på alt til samme pris, eller lavere.

Så her får du en helt grei natt, dersom det er helt greit for deg.

Det mest positive var en svenske som jobbet hos dere i resepsjon. Han leverte også bare helt greit, men et hårstrå over de andre.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, xHaugen